Які партії та політики Кіровоградщини рекламувалися в Facebook у серпні

pinimg.com

Упродовж серпня політичні партії та місцеві політики 52 рази рекламували пости політичного характеру в Facebook, спрямовані на аудиторію Кропивницького та області. Рекламу в соцмережі розміщували на користь потенційних кандидатів, політичних партій. Також фіксували низку випадків політичної реклами в соцмережах без відповідного маркування.

Про це Першій електронній газеті повідомили представники громадянської мережі ОПОРА.

Найбільше рекламних дописів на сторінках політичних партій зафіксовано у «Слуги народу – Кіровоградщина». 27 постів стосувалися заклику долучатися до команди політичної сили, одне відео – про Кіровоградщину за участі народних обранців від партії «Слуга народу». Також згідно з даними Facebook одна реклама транслювалася без відповідного маркування.

27.08.2020 KR Ze

Потенційна кандидатка на посаду міського голови від політичної партії «Слуга народу» Ольга Ковальова-Алокілі тричі оплачувала рекламу в соціальних мережах. Двічі рекламували інтерв’ю за її участі на місцевому телеканалі та відеопривітання з Днем Незалежності.

27.08.2020 KR Ze Kov

Керівник обласного виборчого штабу «Слуга народу» Михайло Бєжан один раз замовляв політичну рекламу зі своєї Facebook-сторінки.

27.08.2020 KR Bezan

Міський голова Кропивницького Андрій Райкович 16 разів оплачував рекламу в соціальних мережах. Більшість постів стосувалися інформації про роботу посадовця за п’ять років.

27.08.2020 KR Raykovut

Політична партія «Перспектива міста» чотири рази замовляли рекламу в соціальних мережах. Наразі в Facebook активні дві реклами цієї політичної сили щодо ініціативи загальноміської інвентаризації від потенційного кандидата на міського голову Кропивницького Артема Стрижакова.

27.08.2020 KR Perspektiva

Подібну рекламу оплатив і керівник партії «Перспектива міста» Ігор Саєнко. Однак така реклама не промаркована як політична.

27.08.2020 KR Saenko

Також без відповідної позначки рекламується сторінка «Кіровоградщина – За майбутнє».

ОПОРА нагадує, що за правилами соцмережі, які почали діяти минулого року, вся політична реклама має бути відповідно маркована. Facebook-користувачі можуть самостійно відслідковувати дотримання цих норм і, помітивши політичний допис без належного маркування, надіслати скаргу.

“Наразі у чинному законодавстві не врегульоване розміщення політичної реклами та агітації в соціальних мережах. Однак Facebook більше року тому почав маркувати українську політичну рекламу. І тепер можна відслідкувати вартість реклами, час її розповсюдження та хто її оплачував. Станом на серпень 2020 року, напередодні старту виборчого процесу місцевих виборів, можна говорити про збільшення активності сторінки міського голови Кропивницького Андрія Райковича та партії “Слуга народу”, – зазначила координаторка спостереження Громадянської мережі ОПОРА за виборами у Кіровоградській області Зоя Лебідь.

Нагадаємо, на Кіровоградщині сформували сільські, селищні ТВК – найбільше подань від чотирьох політсил.

Читайте також: Кропивничани на місцевих виборах отримають аж п’ять бюлетенів

Поширити:

Залишити коментар:

коментар