Як повідомляла Перша електронна, 5 лютого 2015 року Міністр освіти і науки Сергій Квіт перебуватиме з одноденною робочою поїздкою у місті Кіровограді. Про мету візиту міністра до нашого міста повідомляє Міністерство освіти і науки України.
У першій половині дня Сергій Квіт зустрінеться з керівництвом Кіровоградської області, відвідає Кіровоградський обласний навчально-виховний комплекс (гімназію-інтернат-школу мистецтв), Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, зустрінеться з педагогічною громадськістю області, студентами та викладачами, повідомляє офіційний сайт міністерства освіти і науки України.
У Кіровоградському державному педагогічному університеті імені Володимира Винниченка відбудеться прес-конференція Міністра освіти і науки Сергія Квіта.
Під час поїздки Міністр освіти і науки також ознайомиться з діяльністю державного навчального закладу «Кіровоградський професійний ліцей імені героя Радянського Союзу О.С. Єгорова».
Програма перебування міністра освіти виглядає так:
11.00 год., актова зала Державного навчального закладу “Кіровоградський професійний ліцей імені героя Радянського Союзу О.С. Єгорова” (вул. Червонозорівська, 21а). Зустріч Міністра освіти і науки України Сергія КВІТА з керівниками вищих та професійно-технічних навчальних закладів області.
12.30 год., актова зала Кіровоградського державного педагогічного університету імені В.Винниченка. Зустріч Міністра освіти і науки України Сергія КВІТА із студентською молоддю із науковими співробітниками КДПУ на тему: “Інтеграція освіти України до європейського рівня”.
13.40 год., зала вченої ради Кіровоградського державного педагогічного університету імені В.Винниченка. Прес-конференція Міністра освіти і науки України Сергія Квіта.
15.25 год., актова зала Кіровоградського обласного навчально-виховного комплексу (гімназія-інтернат-школа мистецтв) (вул. Дворцова, 7). Зустріч Міністра освіти і науки України Сергія Квіта з педагогічною громадськістю області на тему: “Реформи загальної середньої освіти в Україні та підходи щодо їх впровадження”.