У міжопалювальний період підприємство проводить комплекс заходів по підготовці теплового господарства до нового опалювального сезону, модернізації та ремонту устаткування та обладнання для забезпечення безаварійної роботи підприємства у зимовий період. Станом на 22.05.2017 року заборгованість населення за надані послуги з централізованого опалення становить 48,4 млн грн.
Запрошуємо споживачів до абонентного відділу підприємства звірити стан розрахунків та оплатити наявну заборгованість за послуги з теплопостачання безпосередньо у касі абонентного відділу підприємства без утримання комісійного збору.
У міжопалювальний період прийом громадян абонентним відділом підприємства здійснюється у режимі повного робочого тижня за адресою: вул. Гришина (Кутузова ) 23/16 (2 поверх). Телефони для довідок : 56-15-02, 56-15-19
Пам’ятайте! Добровільне погашення заборгованості за послуги теплопостачання – можливість уникнути її примусового стягнення.
Споживачі, які мають значну заборгованість за надані послуги централізованого теплопостачання та не можуть її погасити одразу у зв’язку із важким матеріальним становищем, можуть звернутися до підприємства з метою укладання договору реструктуризації суми заборгованості за послуги з централізованого теплопостачання, що дасть можливість погасити вказану суму в добровільному порядку і попередить стягнення зі споживача боргу в судовому та примусовому порядку. Скористайтесь цією можливістю- адже по відношенню до злісних неплатників юридичною службою підприємства активізована робота по примусовому стягненню заборгованості на підставі судових рішень .
Споживачам, які мали право на розстрочення платежів на послуги теплопостачання протягом опалювального сезону, нагадуємо про необхідність дотримання платіжної дисципліни щодо обов’язкової сплати у літній період нарахувань за послуги з теплопостачання, надані в опалювальний період.