Кропивницькі художники здивують угорців гігантськими кульбабами та тваринами-диванами

Український арт-гурт SCAFFOLD запросили до створення трьох мистецьких об’єктів на території арт-простору угорського фестивалю SZIGET. Серед них  і двоє уродженців Кропивницького – Олег Баклажов і Володимир Чорний.

Про це повідомляє “Україна”.

Роботи були обрані організаційним комітетом SZIGET в результаті тендеру, проведеного серед європейських митців. Серед вимог до арт-об’єктів були, серед іншого, екологічність, юзабільність та практичність у використанні.

Українці запропонували свій погляд на перетворення простору. Перша інсталяція складається з чотирьох об’єктів у вигляді кульбаб заввишки до 6 метрів, зроблених зі стовпів та жердин.  Конструкцію можна буде використовувати як оглядовий майданчик для шанувальників екстриму – в «кулях» кульбаб  є порожнини, в яких можуть знаходитись по дві людини. Стовбури обладнані «драбинками».

Інсталяція «Альтанка – «витинанка» є компактним об’єктом, що складається з шести «кабінетів», нібито – ізольованих, але через «витинання» об’єднаних в єдиний простір, у якому всі «учасники» відокремлені один від одного, але ніхто не може залишитися на самоті.

Третя інсталяція є за своєю концепцією зоопарком з великих тварин-диванів. Мішковина і сіно, аромат і дотик створюють можливість відчуття затишку та спокою. Інсталяція є абсолютно екологічним проектом. Арт-об’єкти можуть відновлюватись, як на наступних фестивалях, так і на інших культурних заходах.

Склад творчої групи: Ігор Цикура, Галина Осадча, Володимир Чорний і Олег Баклажов.

752

Про SCAFFOLD:

«SCAFFOLD» – відкрита група художників, створена для реалізації  масштабних проектів за напрямками стріт-арт, ленд-арт, сценографія, мультижанрові колаборативні проекти.

Митці вважають, що ідея світу як арт-проекту в тій чи іншій варіації – найпоширеніша з часів формування людини як соціальної істоти. Мистецтво й виникло як спроба підтвердження сакральної цілісності простору, в якому ця істота  існувала. Поступовий перехід до раціонального мислення призвів як до розкладання простору на атоми, так і до розкладання тіла мистецтва на окремі арт-частки. Більш-менш розуміючи (радше – розрізняючи) окремі частини світу, ми втрачаємо змогу зрозуміти (радше – відчути) цілісність часо-простору (тобто – процесу), в якому ми – кожен – невід’ємна деталь. На думку учасників SCAFFOLD, прийшов час збирати розкидані елементарні частки  та створювати з них щось більш придатне до життя.

Поширити:

Залишити коментар:

коментар