Важливо

Стадіон “Зірка” готовий приймати матчі Прем’єр Ліги

Напередодні домашнього матчу Прем’єр Ліги, Ліцензійний комітет надав ряд вимог до стадіону “Зірка”, які відповідатимуть нормам Ліги. Три тижні тривали роботи з оснащення додаткових кімнат. Зараз стадіон у Кропивницькому вже готовий приймати суперника Ліги.

“Зауважень було не багато. Хоча ми єдина команда-новачок Прем’єр Ліги. Решта команд грають не один рік, не два. Тож, можливо, до них було менше зауважень. До нас  більш прискіплива увага, адже ми уже 12 років не були у Прем’єр Лізі. З того часу багато що змінилось”, – розповів Першій електронній заступник директора ФК “Зірка” Андрій Перевозник.

Зокрема, зміни стосуються вимог до реклами. Прем’єр Ліга транслюється по телебаченню, тож велика увага Ліцензійного комітету спрямована саме на рекламу: повинна бути гарна картинка та хороше освітлення. Для розміщення реклами на стадіоні “Зірка” було обладнано спеціальні місця. Світло ж оновлення не потребувало, адже стадіон був обладнаний освітленням 1400 Люкс, яке відповідає нормам Ліги.

DSC_0005Окрім того, на стадіоні “Зірка” було оснащено додаткові кімнати, перелік яких визначено регламентом інфраструктури стадіонів:

“У першу чергу було зроблено косметичний ремонт у роздягальнях. Важливо, аби вони були рівноцінні: не може бути кімната господарів кращою, ніж роздягальня гостей, – розповів Андрій Перевозник і додав, – Є регламент інфраструктури стадіонів, де прописано кількість кімнат. Тож згідно до нього було обладнано: кімнату допінг-контролю, кімнату тимчасового зберігання речей, додатковий медпункт,  кімната тимчасового затриманих (осіб, яких за адміністративні правопорушення затримує поліція під час матчу). Давно у нас працюють камери відеоспостереження, які направлені на сектори вболівальників. Також є робот, якого за потреби можна направити на необхідну ділянку стадіону, щоб її побачити”.

Також було оновлено каси. Якщо раніше на входах до стадіону працювало 4 касири, то зараз обладнано 9 робочих місць. Зокрема, з’явився додатковий вхід з вулиці Єгорова. За словами заступника директора, це зроблено для того, аби касири могли швидше обслужити більшу кількість людей.


Comments:

Напишіть відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*