Громадські активісти хочуть допомогти кіровоградській владі бути прозорішою (ФОТО)

Сьогодні, 8 лютого, під час прес-конференції громадські активісти запропонували зміни до регламенту Кіровоградської міської ради, які на їх думку, сприяють відкритості та прозорості місцевого органу самоврядування.

Активісти Зоя Лебідь, Дмитро Сінченко та Інга Дудник презентували незалежну громадську ініціативу Громадське партнерство Рада експертів, де наразі об’єдналися 15 громадських активістів Кіровограда. Саме від цього об’єднання було надано ряд пропозицій поправок до проекту Регламенту Кіровоградської міської ради 7-го скликання.
Активісти пропонують 10 поправок, над якими вони працювали два місяці.

“Після двох місяців засідань регламентної комісії, було розроблено проект рішення, з яким ми ознайомилися і вирішили запропонувати до нього свої поправки та пропозиції, для того, щоб цей документ відповідав законодавству і баченню прозорості та підзвітності міської ради громадскості”, – розповів громадський активіст Дмитро Сінченко.

Поправки активістів стосувалися різних положень проекту Регламенту Кіровоградської міської ради 7-го скликання. Зокрема багато пропозицій стосувалося роботи офіційного сайту ради. Активісти вимагають аби на сайті розміщували результати голосувань ради та виконкому, протоколів і рішень засідань ради, виконавчого комітету та її органів (постійних та інших комісій створених виконавчим комітетом, тощо). Також активісти Ради експертів пропонують забезпечити здійснення он-лайн трансляцій засідань ради.

З повним списком пропозицій поправок до проекту Регламенту Кіровоградської міської ради 7-го скликання від громадської ініціативи Громадське партнерство Рада експертів ви можете ознайомитися в кінці статті.

“Ми не працюємо на жодну політичну партію. Наша громадська ініціатива працює, якщо можна так сказати, на єдину політсилу – на громаду міста Кіровограда. Без участі громадян в процесі прийняття рішень неможливо зробити наше місто вільним та економічно розвинутим неможливо”, – розповіла про Раду експертів активістка Інга Дудник.

Зоя Лебідь, в свою чергу, повідомила, що депутати та секретар міськради ознайомлені з пропозиціями Ради експертів. Чи врахують їх місцеві обранці, побачимо на наступній сесії Кіровоградської міськради, під час розгляду і голосування проекту Регламенту Кіровоградської міської ради.

Як символ відкритості та прозорості місцевої влади, що є головною метою громадської ініціативи, активісти принесли на прес-конференцію мікроскоп.

Секретарю Кіровоградської міської ради

Голові робочої групи з питань регламенту Кіровоградської міськради

Володимиру Смірнову

Про надання пропозицій поправок до проекту Регламенту Кіровоградської міської ради 7-го скликання

 

У зв’язку з підготовкою регламенту Кіровоградської міської ради 7-го скликання просимо врахувати наступні пропозиції поправок до оприлюдненого проекту регламенту:

  1. Другий абзац ч.6 ст.1 доповнити реченням: «До моменту коригування міськрада керується прямими нормами Законів.»;
  2. Третій абзац ч.6 ст.1 (перший розділ) викласти в редакції «Пропозиції щодо змін та доповнень до Регламенту мають право вносити міський голова, депутати міської ради, постійні комісії міської ради, виконавчий комітет, виконавчі органи міської ради, члени територіальної громади міста через процедуру громадських слухань, громадської ініціативи та петиції»;
  3. Ст.2 доповнити пунктом 2-м: «Засідання ради можуть також проводитися в іншому місці за рішенням ради, прийнятим на її засіданні більшістю депутатів від загального складу ради у встановленому цим Регламентом порядку»;
  4. Ч.7 ст.3 викласти в наступній редакції: «Місця для депутатів відводяться в залі засідань окремо від місць для інших осіб, присутніх на засіданні, і не можуть бути зайняті іншими особами. Під час засідання ради особи, які не є депутатами (за винятком працівників виконавчих органів ради, журналістів, фотографів, операторів), не повинні знаходитися у частині сесійного залу, що призначена для розміщення депутатів. Місця для запрошених осіб, почесних гостей визначає секретар міської ради та управління апарату міської ради»;
  5. Ч.8 ст.3 викласти в наступній редакції: «Відкритість та гласність у діяльності ради забезпечується також через стабільне і прогнозоване функціонування офіційного веб-сайту Кіровоградської міської ради. При функціонуванні сайту ради повинні бути забезпечені:

               розміщення діючої редакції Статуту територіальної громади, регламентів ради та виконавчих органів;

               технічна можливість у будь-який час доби переглядати, поширювати, копіювати (зберігати) і роздруковувати будь-які матеріали з сайту ради. При цьому має бути здійснено фіксування дати розміщення, зміни та/або видалення інформації (матеріалів) на сайті, а також особи, яка провела відповідні дії із інформацією;

               технічна можливість здійснювати перегляд он-лайн трансляцій засідань ради, а також можливість у будь-який час доби переглядати архів трансляцій;

               розміщення результатів голосувань ради та виконкому, протоколів і рішень засідань ради, виконавчого комітету та її органів (постійних та інших комісій створених виконавчим комітетом, тощо);

               розміщення в порядку визначеному Законом України “Про доступ до публічної інформації” проектів рішень ради та забезпечення техічної можливості їх коментування користувачами сайту (внесення пропозицій, змін, доповнень);

               розміщення інформації про депутатів, голову, його заступників, секретаря ради, депутатів, членів виконавчого комітету, керівників виконавчих органів, яка включатиме автобіографії, декларації про доходи, дні і місце прийому, контакти для листування звичайною, електронною поштою та телефонного зв’язку;

               розміщення інформації на офіційному веб-сайті про особисте відвідування пленарних засідань та засідань постійних депутатських комісій депутатами ради із зазначенням причин відсутності депутата на засіданні. Розміщення відбувається після кожного засідання невідкладно, але не пізніше ніж через 10 робочих днів.

               розміщення інформації про річний, квартальний, місячний, тижневий план роботи ради, в т.ч. дату, місце і порядок денний засідання ради та її органів;

               розміщення звітів про діяльність міського голови, депутатів, постійних та тимчасових контрольних комісій ради;

               можливістю скористатись електронною приймальнею (направити звернення на адресу депутатів).

               можливість створення електронної петиції та збору підписів в її підтримання (в т.ч. можливість поширення інформації в соціальних мережах);

               контрольована (фіксована) реєстрація особи, яка внесла, змінила та/або видалила будь-яку інформацію з сайту ради. При цьому має бути забезпечено можливість надання такої інформації на вимогу будь-якої особи. Видалення інформації з сайту здійснюється в виняткових випадках і виключно за рішенням ради. При цьому забезпечується збереження архівної коміcї видалених відомостей;

               створення та постійне функціонування електронної розсилки на електронну пошту зареєстрованих користувачів змін (розміщення інформації, корегування, зміна, видалення) будь-яких розділів (сторінок, директорій, тощо).»

  1. Ч.4 ст.5 викласти в наступній редакції: «Діяльність депутата висвітлюється на офіційному веб-сайті ради шляхом розміщення інформації про депутатську діяльність, засоби зв’язку з депутатом, даних про одержані нагороди, подяки, статистичні дані про відвідування пленарних засідань, засідань постійних і тимчасових комісій, направлені запити, внесені проекти пропозиції, поправки, виступи, дані про входження і роботу депутата у комісіях і органах, утворених радою, роботу в раді. Такі відомості розміщуються управлінням апарату ради. Окрім цього, депутат може звернутись із проханням розмістити дані про зустрічі з виборцями, дані про громадську і наукову діяльність, статті, публікації у ЗМІ тощо. Така інформація розміщується за даними наданими депутатом.»;
  2. Ст.24 доповнити 3-ю частиною в наступному вигляді: «Проект рішення невідкладно оприлюднюється на веб-сайті після його надходження до управління апарату міської ради, але не пізніше ніж протягом трьох робочих днів.»;
  3. Зі статті 26 вилучити частину 3 і частину 5, як такі, що суперечать ЗУ «Про доступ до публічної інформації»;
  4. Ст.29 доповнити частиною 4-ю в наступному вигляді: «Кінцева дата громадського обговорення»;
  5. Ч.11 ст.35 доповнити двома пунктами в наступному вигляді: «головам громадських організацій;

          організаторам мирного зібрання, якщо воно відбувається під час засідання сесії»;

Поширити:

Залишити коментар:

коментар