Важливо

У Голованівському відділі освіти виявили порушень майже на 300 тис. гривень

Фахівці Держфінінспекції в Кіровоградській області під час ревізії фінансово-господарської діяльності відділу освіти Голованівської районної державної адміністрації виявили фінансових порушень на загальну суму 281 тис. грн.

Так, встановлено, що усунення порушень щодо проведення завищених витрат на оплату праці, виявлених попередньою ревізією,  проводилося шляхом утримання з заробітної плати працівників на підставі їхніх заяв, проте зазначені кошти не спрямовувалися в дохід районного бюджету. Як наслідок районний бюджет недоотримав надходжень на суму майже 90 тис. грн.

З фонду оплати праці працівників-інвалідів, які працюють в закладах освіти, перераховувався єдиний соціальний внесок по ставці 36,3 відсотка замість належних 8,41 відсотка, у зв`язку з чим відділом освіти зайво перераховано коштів до Пенсійного фонду України на загальну суму 50 тис. гривень.

Також виявлено використання бюджетних коштів не за цільовим призначенням на суму майже 90 тис. грн. Так оплата комунальних послуг енергоносіїв централізованої бухгалтерії та методичного кабінету проводилася за рахунок групи централізованого господарського обслуговування. Виплата відряджувальних працівникам шкіл здійснювалася за рахунок коштів методичного кабінету, а не за кошти, передбачені на ці цілі у загальноосвітніх навчальних закладах. Тоді, як працівникам методичного кабінету та інших закладів, підпорядкованих відділу освіти, – з коштів ЗОШ.

Під час контрольних обмірів виконаних робіт по ремонту внутрішніх санвузлів в Троянській та Межирічківській ЗОШ встановлено відсутність товарно-матеріальних цінностей (бойлер, умивальники керамічні, двері, дверні коробки тощо) на суму 16 тис.грн.

Окрім цього, під час ревізії виявлено ряд порушень фінансової дисципліни, що призвели до незаконних витрат на суму 35 тис.грн.

Про результати ревізії проінформовано прокуратуру Голованівського району.


Comments:

Напишіть відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*