Важливо

У Кропивницькому розповіли, як проводяться уроки за програмою Microsoft

У Кропивницькому викладачі з області розповіли про практику організації уроків за рамковою програмою Microsoft Century Learning Design.

Компанія Майкрософт Україна сприяє впровадженню новітніх технологій в освітній процес на локальному рівні. Наприклад, у НВО №6 м. Кропивницький відбулася творча майстерня «Усе розпочинається з Як». Директор НВО №6 Надія Кравченко розповіла, що у їх школі часто практикують освітні інновації:

“За великим рахунком ми маємо досвід проведення таких глобальних речей. Наша школа вже не вперше приймає вчителів з міста та області. Взагалі у нас існує така тенденція – здобувати нові знання і ділитися ними з іншими колегами. Метою є створити таке середовище педагогів, з якими могли б однаково дивитися на те, що відбувається в світі. Протягом останніх 5-ти років ми активно розвиваємося в сфері інформаційно-комунікаційних технологій”.

Сертифікований учитель-експерт Microsoft, вчитель математики та інформатики Голованівського ПТУ № 38 Віта Ярова розповіла про впровадження подібних інновацій у своєму навчально закладі:

“Останні два роки я активно використовую продукти Microsoft саме в розробці проектів. На мою думку, це дає можливість виховати впевнених в собі та успішних дітей. Минулого року розробляла проект, що стосується кухарів нашого професійного училища. Діти долучалися до різних видів роботи: створювали таблиці, опрацьовували меню”.

За словами Людмили Бобряк, вчителя хімії Одеського НВК «Гімназія №7», необхідні нові тенденції в освіті – зміни стереотипів вчителя. Важливим елементом є простір для співпраці.

Учитель англійської мови Новоукраїнської ЗОШ I-III ст. №8 Людмила Талашкевич підтримала своїх колег щодо необхідності повноцінних уроків інформатики для учнів, задля освоєння повного обсягу необхідного матеріалу користувача технічними пристроями XXI століття.

Валерія Олещенко для Першої електронної


Comments:

Напишіть відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*