Президент Української Прем’єр-ліги: кропивницька “Зірка” адаптувалася до Ліги Парі-Матч

Люблю писати про хороші, мотиваційні, цікаві історії. Пишу про людей, які хочуть і вміють робити важливі речі. Слідкую за оновленнями в сфері реформ і намагаюся писати про складне простими словами)
Контакт: Facebook Telegram
Фото footballnews.com.ua

На матчі 12 туру Ліги Парі-Матч у Кропивницькому, який відбувся 23 жовтня, було присутнє керівництво Української Прем’єр-ліги на чолі з її президентом Володимиром Генінсоном.

Пише офіційний сайт Прем’єр-ліги.

Це був робочий візит, який вписаний у розроблений план поїздок по клубах-членах УПЛ. Перед тим Володимир Генінсон особисто відвідав домашні матчі «Зорі» й «Динамо»; у найближчих планах його візити на поєдинки в Одесі, Олександрії та Львові. Загалом президент УПЛ відвідає домашні матчі всіх 12-ти клубів топ-дивізіону чемпіонату України.

У Кропивницькому Володимир Генінсон провів низку зустрічей, зокрема, з президентом ФК «Зірка» Максимом Березкіним перед матчем його команди з «Шахтарем». На зустрічі обговорювалися важливі питання співпраці УПЛ та клубів-учасників — наприклад, залучення вболівальників на стадіони або покращення стратегій ведення футбольного бізнесу.

За словами Володимира Генінсона:

«ФК «Зірка» продовжує активно розвиватися. Вони — дебютанти УПЛ цього сезону, багато речей для них нові, проте видно, що клуб уже адаптувався до інших умов — маю на увазі як внутрішній розпорядок функціонування УПЛ і суто ігрову специфіку порівняно з першим дивізіоном. «Зірка» має амбітну мету на сезон — пробитися в єврокубки. Паралельно ведеться велика робота над покращенням клубної інфраструктури — наприклад, щодо стадіону та розвитку дитячо-юнацького футболу. Причому робота різнорідна: вивчаються актуальні принципи спортвиного бізнесу на Заході. Як приклад — президент клубу Максим Березкін недавно відвідав одну з ключових виставок футбольної індустрії Soccerexу Манчестері. Там він, окрім іншого, побачив специфіку функціонування двох великих стадіонів — «Олд Траффорд» (Манчестер Юнайтед) та «Етіхад» (Манчестер Сіті), намагаючись впровадити в себе деякі отримані технології та практики.

Справді, є моменти, над якими ФК «Зірка» доведеться попрацювати. Наприклад, клубний стадіон був введений в експлуатацію ще 1934 року, 2014 року його ґрунтовно реконструювали, проте залишаються дрібні моменти, які потребують деякої модернізації, й клуб працює над цим.

На матч із «Шахтарем» прийшло понад 8000 уболівальників — найбільше з усіх зустрічей 12 туру Ліги Парі-Матч і це зокрема заслуга плідної співпраці клубу з городянами, рекламні та інформаційні кампанії клубу у місті. Взагалі приклад Кропивницького доводить: навіть у відносно невеликому місті (на 230 000 населення) реально досягти того ефекту, коли футбол стане справжньою загальноміською подією, яку люди не захочуть пропускати».

Окрім Володимира Генінсона, в робочому візиті до Кропивницького взяв участь керівник Департаменту маркетингу, розвитку та міжнародних відносин Олександр Кучерявий. Він зустрівся з колегами-маркетологами ФК «Зірка», обговоривши аспекти співпраці зі спонсорами УПЛ та специфіку роботи з медіа та бродкастерами.

За словами Олександра Кучерявого:

«У Кропивницькому ми побачили клуб, який не зупиняється на вже досягнутому. Ми слідкуємо за «Зіркою», намагаючись допомагати в питаннях розвитку клубу та покращення взаємовигідної співпраці».

УПЛ проводить планомірну роботу з учасниками змагань, зокрема, шляхом регулярних зустрічей та переговорів із керівництвом під час турів Ліги Парі-Матч.

Поширити:

Залишити коментар:

коментар