Перевірка від перевізника: кропивничани смітять у маршрутках, псують сидіння та самовільно розміщюють рекламу

Ілюстрація

Керівництво ПП “Олікс” на скарги пасажирів ініціювало перевірку у маршрутках підприємства, щоб вияснити хто ж смітить, розклеює рекламу і рве оббивку сидінь у маршрутках Кропивницького. 

“Тримаючи постійний зв’язок з користувачами наших послуг, чуємо що в маршрутках брудно, сидіння порвані, рекламою заклеєно всю візуальну інформацію, і таких дзвінків все більше і більше. Не хочу відповідати за всіх перевізників нашого міста, але нами останні два тижні проводились обстеження всіх наших маршрутів на предмет висловлених скарг, – повідомляють на офіційній сторінці “Олікс” у Фейсбук”. – Наш таємний пасажир, назвемо його так, два тижні катався нашими маршрутками і намагався зрозуміти, чому ж так відбувається”.

Результати перевірки, які озвучив перевізник:

Маршрут №44 – проїхавши більше ніж півмаршруту виявилось, що є певні хлопці і дівчата, які в робочий час їздять в маршрутках, і прямо під час руху в салоні клеять рекламу (поки водій нічого не бачить), а потім спокійно виходять. До речі, всі пасажири сиділи як німі, ніхто не зробив зауваження.

Маршрут №1Ц – ШАНОВНІ СТУДЕНТИ не ставте свої важкі сумки на сидіння, сидіння всього вашого домашнього скарбу не витримує і рветься. До речі у вівторок у автобусі 1Ц невідомі порізали чотири сидіння, довелось замінювати. Вартість одного сидіння 620 гривень.

Маршрут №15 – вражають курсанти Льотної Академії, особливо іноземці арабської зовнішності. Один такий курсант зайшов сьогодні в маршрутку з паперовим стаканчиком, у якому була чи то  кава, чи то чай, оплатив проїзд, а коли виходив то стаканчика не було. Наш таємний пасажир, вражений таким вчинком попросив курсанта повернутися і забрати стаканчик, на що почув Ай донт андерстенд ю!!! І нахабна посмішка на обличчі. До речі, із курсантом їхала наша українська дівчина, яка йому також не зробила жодного зауваження.

“Шановні мешканці та гості нашого міста, давайте будемо поважати працю один одного, місця в яких ми відпочиваємо, якими користуємось для пересування. Водій не може після кожного рейсу прибирати за вами сміття, для того є урна на кожній зупинці. Якщо хочете їздити без реклами, допоможіть водію висадити пасажира, який цю рекламу розміщує незаконно. Хочете їздити на чистих та цілих сидіннях – не ставте туди сумки, валізи, ноги. Маємо велику надію, що підвищення культури відбуватиметься не лише з боку водія, але й пасажира!”, – звертається до кропивничан перевізник.

Поширити:

Залишити коментар:

коментар