Один із кропивницьких перевізників дав анонс своєї “гарячої лінії”, почувши про конфлікт на підприємстві колег

Люблю писати про хороші, мотиваційні, цікаві історії. Пишу про людей, які хочуть і вміють робити важливі речі. Слідкую за оновленнями в сфері реформ і намагаюся писати про складне простими словами)
Контакт: Facebook Telegram
Ілюстрація

Сьогодні, 13 червня, на офіційній сторінці ПП “Олікс” з’явився додатковий анонс “гарячої лінії” перевізника. Додаткову пам’ятку опубліковано у зв’язку з сьогоднішнім конфліктом між учасником бойових дій та підприємством “Паритет Сервіс”.

Як розповів Першій електронній заступник директора ПП “Олікс” Павло Діхтяренко, довідку із контактами на офіційній сторінці перевізника публікують ледь не щомісяця.

“У кожній нашій маршрутці розміщено номер телефону, однак, не завжди пасажир на емоціях може його знайти, тому періодично дублюємо на сторінці у ФБ. Сьогодні позапланово продублювали у зв’язку з гучною справою”, – каже заступник директора ПП “Олікс”.

За словами Павла Діхтяренка, гаряча лінія необхідна для того, аби можна було швидко зреагувати на порушення і розібратись, хто ж таки винен:

“Якщо вина нашого водія – ми приносимо вибачення, з водієм проводимо бесіду. Але буває й таке, що пасажир безпідставно звинувачує водія. Наприклад, скаржаться, що водій не зупинився. Тоді ми повідомляємо, що водій не міг там зупинитись. За правилами, за 100 метрів до зупинки посадка/висадка пасажирів заборонена”, – пояснює Павло Діхтяренко.

На офіційній сторінці перевізника повідомляється така інформація:

“Шановні пасажири, якщо у Вас з водієм виникли певні конфлікти під час користування послугою, а саме:

1. відмовили в пільговому проїзді;

2. Нахамили;

3. Водій палить або розмовляє по телефону, візьміть у нього квиток за проїзд і зателефонуйте нам на номер 050 450 72 72,

Вас обов’язково вислухають а нададуть кваліфіковану допомогу.
Нагадуємо, що ПП “Олікс” обслуговує міські маршрути №1Ц, 3, 15, 21, 27, 44, 108″.

Поширити:

Залишити коментар:

коментар