Важливо

Кропивничани можуть вносити пропозиції щодо роботи деяких маршрутів

ПП “Олікс” оприлюднило номери маршрутів, які воно обслуговує і контакти, за якими можна звертатись у разі винекнення скарг чи пропозиції щодо роботи цих маршрутів.

Таким чином один з перевізників міста відреагував на звернення депутатів різного рівня, щодо збільшення скарг на роботу міського пасажирського транспорту у вечірній час.

“Враховуючи такі заяви, повідомляємо, що наше підприємство обслуговує автобусні маршрути №3, 15, 21, 27, 44, 108 та Центральний. Якщо у Вас є скарги або пропозиції щодо роботи вказаних маршрутів, у тому числі і в вечірні години, просимо Вас звертатись на гарячу лінію підприємтсва за телефоном 050-450-72-72. Також всі свої скарги Ви можете залишити на нашій сторінці у Фейсбук”, – написала адміністрація перевізника на сторінці підприємства у Фейсбуці.


Comments:

Напишіть відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*