За півроку прокуратура Кіровоградщини розглянула більше 3 тис. звернень

Люблю писати про хороші, мотиваційні, цікаві історії. Пишу про людей, які хочуть і вміють робити важливі речі. Слідкую за оновленнями в сфері реформ і намагаюся писати про складне простими словами)
Контакт: Facebook Telegram

Органами прокуратури області упродовж першого півріччя 2016 року розглянуто більше 3 тисяч звернень.

За словами начальника відділу розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації прокуратури області Алли Усатової, вказана кількість є меншою ніж у минулому році, однак, неналежне реагування органів державної виконавчої влади та органів місцевого самоврядування на порушення конституційних прав і свобод, а подекуди – їх бездіяльність, призводить до надходження повторних звернень в органи прокуратури.

«Найбільш актуальними залишаються питання у сферах земельних правовідносин, тяганина та неналежне розслідування кримінальних проваджень поліцією, неналежного здійснення повноважень працівниками комунальної сфери, оплати праці тощо», – розповідає прокурор.

Загалом за належністю до органів влади та місцевого самоврядування, уповноважених вжити відповідних заходів по суті питань порушених у зверненнях, надіслано 971 звернення або кожне третє із розглянутих.

Вирішено  по суті 2,4 тис. звернень, з яких 57 – від народних депутатів України. Із загальної кількості вирішених 50 %  становлять скарги з питань досудового розслідування.

Алла Усатова наголошує на тому, що в прокуратурі Кіровоградщини особлива увага приділяється питанням особистого прийому громадян. «Так,  до керівників прокуратур на особистому прийомі звернулося 159 осіб. Особисто прокурором області прийнято  94 особи. Проте слід зазначити, що мають місце випадки, коли громадяни звертаються до органів прокуратури з питань, які з прийняттям нового Закону України «Про прокуратуру» не відносяться до їх повноважень», – повідомляє начальник відділу.

Крім того, керівниками прокуратури області запроваджено практику прийому громадян, які перебувають в місцях позбавлення волі. Слід відмітити, що громадянами активніше використовується можливість подачі звернення  на телефон «гарячої лінії» та з застосуванням засобів електронного зв’язку.

Органи прокуратури області і надалі забезпечуватимуть належну організацію та проведення особистого прийому громадян, об’єктивний, всебічний і своєчасний розгляд звернень, перевірку викладених у них фактів, реальне поновлення порушених прав громадян.

Прес-служба прокуратури Кіровоградської області

Поширити:

Залишити коментар:

коментар