Зміна реєстрації для кіровоградців: як, де, коли

З 4 квітня 2016 року зняття з реєстрації місця проживання здійснюється відділом реєстрації місця проживання особи Кіровоградської міської ради.

Змінити адресу реєстрації кіровоградці можуть за наступними адресами:

  1. КП “ЖЕО №1” – вул. Вокзальна (Жовтневої Революції), 16, корп. 3;
  2. КП “ЖЕО №2” – вул. Єгорова, 56;
  3. КП “ЖЕО №3 – вул. Зінченка, 7, провулок Тінистий, 5;
  4. КП “ЖЕО №3” – вул. Соборна (50 років Жовтня), 23 а;
  5. КП “ЖЕО №4” – вул. Космонавта Попова, 9, корп. 1;
  6. КП “ЖЕК №9” – сел. Гірниче, вул. Лінія 10-а, 61;
  7. Кіровоградська міська рада – вул. Велика Перспективна, 41, каб. 119.

Режим роботи: понеділок-четвер з 8.00 до 17.15, п’ятниця – з 8.00 до 16.00.

Документи, необхідні для реєстрації місця проживання

1) заява;

2) документ, до якого вносяться відомості про місце проживання. Якщо дитина не досягла 16 років, подається свідоцтво про народження;

3) квитанцію про сплату адміністративного збору (у разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується лише за одну послугу);

4) документи, що підтверджують:  право на проживання в житлі – ордер, свідоцтво про право власності, договір найму, рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, права на реєстрацію місця проживання або інші документи;  довідку про прийняття на обслуговування в спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту особи, копію посвідчення про взяття на облік бездомної особи;  довідку про проходження служби у військовій частині, видана командиром військової частини;  військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку);

5) заяву про зняття з реєстрації місця проживання особи (у разі здійснення реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з реєстрації попереднього місця проживання).

Підстави для відмови у реєстрації/знятті з реєстрації місця проживання

Орган реєстрації відмовляє в реєстрації/знятті з реєстрації місця проживання, якщо:

1) особа не подала необхідних документів або інформації;

2) у поданих документах містяться недостовірні відомості або подані документи є недійсними;

3)звернулася особа, яка не досягла 14 років.

Документи, необхідні для зняття з реєстрації місця проживання особи

Зняття з реєстрації місця проживання особи здійснюється на підставі:

1)заява;

2) рішення суду, яке набрало законної сили, про позбавлення права власності на житлове приміщення або права користування житловим приміщенням, про виселення, про зняття з реєстрації місця проживання особи, про визнання особи безвісно відсутньою або оголошення її померлою;

3) свідоцтва про смерть;

4) повідомлення територіального органу або підрозділу ДМС із зазначенням відповідних реквізитів паспорта померлої особи або документа про смерть, виданого компетентним органом іноземної держави, легалізованого в установленому порядку;

5) інших документів, які свідчать про припинення:  підстав для перебування на території України іноземців та осіб без громадянства;  підстав для проживання бездомної особи у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту;  підстав на право користування житловим приміщенням (закінчення строку дії договору оренди, найму, строку навчання в навчальному закладі). Разом із заявою особа подає:  документ, до якого вносяться відомості про зняття з реєстрації місця проживання. Якщо дитина не досягла 16 років, подається свідоцтво про народження;  квитанцію про сплату адміністративного збору;  військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку).

Поширити:

Залишити коментар:

коментар