За три місяці на «Пульс» звернулися 23 кіровоградських платники

Люблю писати про хороші, мотиваційні, цікаві історії. Пишу про людей, які хочуть і вміють робити важливі речі. Слідкую за оновленнями в сфері реформ і намагаюся писати про складне простими словами)
Контакт: Facebook Telegram

Протягом січня – березня поточного року на антикорупційний сервіс «Пульс» Державної фіскальної служби звернулися 23 заявника.

Основними темами звернень були проблеми, які виникають при подачі звітності та реєстрації податкових накладних – 9 звернень, або 39,1 відсоток.

Також заявників цікавила організація роботи ДФС та її територіальних органів – 6 звернень, або 26,1 відсоток та система електронного адміністрування ПДВ – 5 звернень, або 21,7 відсотків. Корупційних дій стосувалось 2 звернення, або 8,7 відсотків, з приводу роботи ЦОП звернувся 1 платник, або 4,3 відсотка.

Станом на 1 квітня всі звернення, які надійшли на адресу органів ГУ ДФС в області, були оперативно розглянуті у встановлений термін та вирішені по суті.

Нагадаємо, що інтерактивний сервіс «Пульс» приймає звернення платників податків з податкових та митних питань. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників ДФС, оперативно та в повному обсязі вирішити суперечливі питання, які виникають у сфері адміністрування податків та у митній сфері можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово

ГУ  ДФС у Кіровоградській області

Поширити:

Залишити коментар:

коментар