Важливо

У Кіровоградській міськраді працюють над створенням законної черги для видачі землі учасникам АТО

Кіровоградська міська рада зайнялася питанням по створенню законної та системної черги для надання землі учасникам АТО. Зараз міська рада займається розробкою Положення щодо механізму надання землі військовим. Про це повідомив заступник міського голови Олександр Грабенко сьогодні, 9 лютого, на прес-конференції.

Як повідомив Грабенко, на сьогоднішній день близько 1000 учасників АТО з Кіровограда претендують на отримання земельної ділянки. Землі на всіх не вистачає, а той механізм видачі землі, який працював до цього, – неефективний та несистемний.

«Розробка положення відбуватиметься максимально відкрито і прозоро,  – наголосив Грабенко. – До цього, щоб отримати земельну ділянку, учасники АТО записувалися в журнал. А що таке журнал? Він юридично не затверджений, а нам треба працювати системно. На даний момент журнал опрацьований.  Вже є певна кількість людей, які претендують на земельну ділянку в межах міста. Ми і зараз всіх приймаємо, всіх записуємо, але після затвердження положення буде зроблена нова черга. І видача землі згідно цієї черги буде контролюватися спеціальною комісією, яка буде працювати відповідно до Положення».

На основі Положення, що зараз розробляється, буде створена комісія, яка слідкуватиме за чергою, заявками та розподілом земельних ділянок учасникам АТО. Грабенко пообіцяв, що майбутня комісія складатиметься з військових, учасників АТО, працівників міської ради.

Розробка Положення має тривати до чергової сесії міської ради, яка відбудеться 23 лютого. До цього часу кожен може допомогти зі створенням Положення. Комісія працює щосереди з 13.00 до 15.00 у міськраді.

«Зараз ми трохи наведемо порядок, аби для всіх була одна черга. Черга буде опублікована на сайті міськради і кожен зможе побачити, як він просунувся. Можливо, окремо буде черга для родин загиблих, – пояснив радник міського голови з питань АТО Віктор Танцюра.


Comments:

Напишіть відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*