Платники Кіровограда активно тримають руку на «Пульсі»

Люблю писати про хороші, мотиваційні, цікаві історії. Пишу про людей, які хочуть і вміють робити важливі речі. Слідкую за оновленнями в сфері реформ і намагаюся писати про складне простими словами)
Контакт: Facebook Telegram

Від платників міста Кіровограда, стосовно роботи Кіровоградської ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області, на сервіс «Пульс» надійшло 32 звернення.

Звернення стосувались проблем в поданні звітності в електронному вигляді, щодо відмови в реєстрації податкових накладних, недосконалої роботи системи електронного адміністрування, щодо нарахувань в ІКП, відмови в реєстрації платником ПДВ та реєстрації податкових накладних , щодо реквізитів бюджетних рахунків.

Інформація, що надходила ретельно перевірена, відповіді надано вчасно та у повному обсязі. Повторних запитів з даних питань не надходило.

Нагадаємо, антикорупційний сервіс “Пульс” створений для оперативного реагування на звернення громадян та суб’єктів господарювання щодо неправомірних дій або бездіяльність працівників ДФС.

Телефон гарячої лінії “Пульс” (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

Прес-служба Кіровоградської ОДПІ

Поширити:

Залишити коментар:

коментар