Чи задоволені жителі Кіровоградщини наданням адмінпослуг та субсидій? (ФОТО)

Люблю писати про хороші, мотиваційні, цікаві історії. Пишу про людей, які хочуть і вміють робити важливі речі. Слідкую за оновленнями в сфері реформ і намагаюся писати про складне простими словами)
Контакт: Facebook Telegram

Чи задоволені жителі Кіровоградщини наданням адмінпослуг та субсидій? Саме це питання в нашому регіоні дослідили аналітики Кіровоградського обласного відділення Всеукраїнської благодійної організації мережі ЛЖВ, які і стали офіційними виконавцями проекту Європейської комісії «Удосконалення адміністративних послуг медичної та соціальної сфери».  Результати роботи експерти презентували сьогодні, 17 грудня, під час зустрічі  з представниками установ, які брали участь у дослідженні.

У загальному фокусі громадського моніторингу було зосереджено увагу на досліджені шести установцентрів надання адміністративних послуг та управлінь соціального захисту населення міст Кіровограда та  Олександрії, а також Кіровоградського району. Цим дослідженням організація почала займатися у вересні, а в грудні ми вже можемо говорити про результати, – відзначив керівник проекту Олександр Александров. – Дослідження дозволило оцінити наскільки споживачі задоволені послугами в цілому, визначити доступність і зручність Центрів надання адмінпослуг та управлінь соцзахисту населення, з’ясувати думку клієнтів про процес і результати наданих послуг, а також дослідити наскільки реально отримати послуги дистанційно.

Було створено регіональні робочі групи з опрацювання рекомендацій оцінки, в які увійшли представники громадськості та місцевих органів влади. Результати дослідження показали, що Центри надання адміністративних послуг отримали вищу оцінку, ніж управління соціального захисту населення.

У свою чергу, експерти вказали і на шляхи покращення роботи даних установ – створення окремого сайту спеціалізованого під Центри надання адмінпослуг та управлінь соціального захисту населення, запровадження електронної черги, обладнання місць необхідною технікою, удосконалення  графіків роботи, залучення психолога для запобігання професійного вигорання персоналу.

– Актуальним є впровадження практики залучення громадських організацій для надання соціальних послуг за рахунок різних форм делегування повноважень органами місцевого самоврядування, зокрема, залучення грантових коштів на розвиток заходів, – відзначив експерт проекту Володимир Бочаров-Туз.

У ЛЖВ планують в подальшому шукати ресурси для покращення послуг у центрі надання адміністративних послуг та управлінь соціального захисту населення, в тому числі залучати донорів.

Довідка: До управління соціального захисту населення Кіровської районної у м. Кіровограді ради у 2014 році надійшло вісім тисяч заяв, а вже цього року 27 тисяч. Торік тут працювало 42 спеціалісти, а у 2015  році 37 спеціалістів, вільних вакансій було п’ять.

Прес-служба КОВ ВБО «ВМ ЛЖВ»

Поширити:

Залишити коментар:

коментар