Радари TruCAM з’являться ще на одній трасі Кіровоградщини

© radioconstanta.ro

Із 25 березня для вимірювання швидкості руху на автошляхах України патрульні використовуватимуть ще 25 приладів TruCAM. На Кіровоградщині ці прилади будуть застосовувати ще на одному автошляху – М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка.

Про це повідомляє Перша електронна газета за інформацією прес-служби Департаменту патрульної поліції України.

Так, на Кіровоградщині радари TruCAM із 11 лютого використовують на 4-39 км автодороги Знам’янка – Луганськ- Ізварине; а з 25 березня ці пристрої з’являться на 670-750 км автодороги Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка.

Загальна кількість приладів, які на українських автошляхах будуть використовуватися з понеділка — 75. Нові ділянки використання приладів (позначені на карті червоним кольором) у наступних областях: Вінницька, Волинська, Дніпропетровська, Житомирська, Закарпатська, Київська, Кіровоградська, Львівська, Миколаївська, Полтавська, Рівненська, Тернопільська, Харківська, Херсонська, Хмельницька, Черкаська, Чернівецька.

37398779c950524ee08efb472d9d16a1.jpg
© patrol.police.gov.ua

Нагадаємо, в Україні з 8 жовтня 2018 року в місцях концентрації ДТП та на аварійно-небезпечних ділянках доріг міжнародного значення патрульні поліцейські почали використовувати засоби для контролю за дотриманням водіями встановлених швидкісних режимів – пристрої вимірювання швидкості TruCam.

Не дивлячись на максимально відкритий підхід до вимірювання, із моменту початку використання пристроїв TruCam вже складено понад 83 тисячі постанов щодо перевищення дозволеної швидкості руху.

4bd0fb819f392fbe045a5eb0d8f77fd1.jpg

Як пише autocentre.ua, прилади вимірювання швидкості TruCam мають робочу дистанцію 1200 метрів з можливістю збільшення діапазону до 1500 метрів. При цьому сама фото- і відеофіксація правопорушення може здійснюватися на відстані 70 метрів.

Застосовується TruCam або в ручному режимі, або методом установки на триногу.

Для проведення вимірювання швидкості ТЗ інспектор «прицілюється» радаром у бік одного конкретного автомобіля, «ловить його у фокус», після чого натискає на “курок” і веде зйомку аж до характерного звуку (приблизно 10 секунд).

У випадках, коли радар TruCam не фіксує порушення швидкісного режиму, відеозйомка автомобіля в радарі не зберігається.

Якщо ж відбувається фіксація порушення швидкісного режиму, відео про інцидент автоматично кодується і зашифрованим зберігається на знімній SD-карті. На кадрах з’являються дата і час зйомки, а також геолокаційна позначка з координатами місця її проведення. За допомогою такого захисту забезпечується неможливість подальшого коригування і втручання в зйомку. Тобто інспектор, який застосовує пристрій, не може змінити або вилучити запис.

Також TruCam має систему «лічильника» правопорушень (систему послідовного порядку записів). У разі спроби інтервенція в цю систему (вилучення, часткова зміна запису) технічний відділ «знімає» інформацію з пристрою за допомогою особливого програмного забезпечення і буде бачити момент втручання. Тобто і в цьому випадку «підчистити» відеозапис правопорушення стає неможливим.

f82e81046e16a17adc051038cdc1e060.jpg
© patrol.police.gov.ua
1703d77bbb9782cf2af5e0a7509fdb6a.jpg
© patrol.police.gov.ua
9eb4f57c1c57b70d637090ec3bab6fe2.jpg
© patrol.police.gov.ua
Поширити:

Залишити коментар:

коментар