Важливо

Кропивничани збирають підписи за встановлення у громадському транспорті терміналів для оплати проїзду

© Житомир.today

В Єдиній системі електронних петицій зареєстровано звернення з проханням встановити у громадському транспорті термінали для обов’язкової видачі пасажирам квитків, які можна відслідковувати у реальному часі. На думку автора петиції, це дозволить “вивести з тіні” плату за проїзд.

Про це повідомляє Перша електронна газета.

Текст петиції подано без редакції.

Всі реформи починаються з повного і прозорого обліку фінансів та реальної статистики, без цього – розвивати, фінансувати, дотувати з бюджету міста, а найголовніше – реформувати перевезення – безглуздо!

Ні для кого з городян не секрет, а – щоденні реалії, що громадський комунальний і приватний транспорт став небезпечним для життя пасажирів, безконтрольним і корупційним бізнесом приватних компаній.

Ці компанії щорічно та безпідставно шантажують місто необгрунтованим підвищенням тарифу на перевезення і щорічно збільшують власні «потреби».

У маршрутках квитки видають тільки на вимогу пасажирів а по завершенню робочого дня (час якого вирішує сам водій маршрутки) просто викидаєтся частина лишившихся талонів задля того, щоб звітувати, що люди мінімально користуються транспортом, та покласти решту в кишеню! Власники маршрутів десятиліттями працюють повністю в тіні, поза законодавчим полем.

Перевізники щодня порушують Закон України «Про автомобільний транспорт», а саме:

1. Абзац другий, частини другої, статті 41, Закону України «Про автомобільний транспорт» із змінами, внесеними згідно із Законом N 552-VIII ( 552-19 ) від 30.06.2015; в редакції Закону N 1812-VIII ( 1812-19 ) від 17.01.2017
Пасажир зобов’язаний:
“мати при собі квиток на проїзд, на перевезення багажу, за наявності права пільгового проїзду – відповідне посвідчення чи довідку, на підставі якої надається пільга, а в разі запровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду – зареєструвати електронний квиток;”

Але як виконати це, коли тобі просто не видають квиток?

2. Абзац четвертий, частини другої, статті 40, Закону України «Про автомобільний транспорт»
Водій автобуса зобов’язаний:
“дотримуватися визначеного маршруту та розкладу руху автобуса;”

3. Абзац другий, частини третьої, статті 40, Закону України «Про автомобільний транспорт»
Водію автобуса забороняється:
“змінювати маршрут та розклад руху;”

4. Абзац третій, частини третьої, статті 40, Закону України «Про автомобільний транспорт»
Водію автобуса забороняється:
“продавати пасажирам квитки під час керування автобусом.”

І якщо розглянути все детальніше, то цей список можна продовжувати нескінченно…
Квиток – це страховка пасажира в разі отримання травм в транспорті або травм при ДПТ.

У Кропивницькому система обілечування – з тих же радянських часів і є фікцією, але не системою обліку пасажирів і фактичних продажів. Про передачу статистичних даних годі й казати.

Згідно до частини сімнадцятої, статті 35, Закону України «Про автомобільний транспорт»:
“Правила користування міським пасажирським автомобільним транспортом затверджуються відповідним органом місцевого самоврядування. Вони визначають порядок проїзду і його оплати, права та обов’язки пасажирів, а також взаємовідносини перевізників і пасажирів під час надання транспортних послуг, враховуючи особливості транспортної інфраструктури та наявність автоматизованої системи обліку оплати проїзду.”

Кропивницька міська рада може реформувати перевезення громадського транспорту і своїми рішеннями вивести з тіні всі фінансові потоки з перевезень:

1) Рішенням міської ради міста Кропивницького зобов’язати весь громадський транспорт (приватний і комунальний) обладнати терміналами (єдиного типу і стандарту) для роздруківки всім пасажирам фіскального квитка, в якому повинна бути вся вичерпна інформація – сума, категорія квитка (стандарт, дитячий, пільговий), час і дата, номер і найменування маршруту, держ номер транспортного засобу, найменування перевізника, найменування страхової компанії, в якій застрахований пасажир, телефони для скарг і зауважень Управління транспорту міськради та відділу по громадському транспорту поліції. Згідно Закону «Про автомобільний транспорт».

2) Рішенням міської ради міста Кропивницького встановити істотний грошовий штраф за невидачу в обов’язковому порядку кожному пасажиру квитка встановленого зразка – в розмірі, наприклад, 1200 грн. з водія і 3600 грн з перевізника, за повторні порушення – збільшення в кратному співвідношенні.

3) Рішенням міської ради міста Кропивницького створити єдиний телефон «гарячої лінії за якістю обслуговування та порушень», а також номери для подачі інформації всіма сучасними альтернативними технічними способами: Вайбер, Скайп, Фейсбук, Твіттер, пошта, куди можна надсилати фото та відео, які викривають порушників. Це дасть можливість в реальному часі контролювати всіх перевізників і миттєво реагувати на порушників. Зобов’язати розмістити на видному місці інформаційні наклейки про те, що кожному пасажиру зобов’язані видати фіскальний квиток, який є їх страховкою і інформацію з контактами телефонів і соцмереж для інформування про порушення, негідну поведінку водія, і інших порушеннях.

4) Рішенням міської ради міста Кропивницького затвердити обов’язкову видачу водієм кожному пасажиру фіскальних квитків з терміналів для кожної категорії населення: 1. стандарт – 5 грн., 2. дитячий – 0 грн., 3. пільговий – 0 грн. Затвердити прозору електронну процедуру щомісячної передачі всіх статистичних даних кожним підприємством по кожній категорії в управління транспорту міськвиконкому для формування загальноміської статистики по кожному підприємству, маршруту і чисельності перевезених осіб за категоріями. Це можна реалізувати через сайт з реєстрацією звітності продажів квитків по кожній категорії, по кожному маршруту за кожен день в режимі реального часу. В кінці кожного робочого дня водій зобов’язаний роздрукувати зведений реєстр і передати на підприємство. На підставі цього реєстру відповідальна особа підприємства має внести звіт не пізніше 12:00 наступного звітного дня. Або – термінал може автоматично формувати звіт, який потрібно в кінці робочого дня відправити мережі інтернет на єдиний сервер з маршрутизатором для обробки статичних даних.

Ігнорування цієї проблеми та цієї петиції, або відмовки типу “Ми нічого не можемо з цим зробити” будуть явними ознаками підтримки корупції приватних компаній перевізників та ігнорування порушень закону з їх боку!

Один раз і назавжди наведемо лад з громадськими перевезеннями!

Читайте також: У Кропивницькому збирають підписи за “чергування” маршруток після 21:00

Автор петиції: Теплых Александр Дмитриевич

Дата початку збору підписів: 17 липня 

До кінця збору підписів залишилось: 

Станом на 17 липня петицію підписали 79 осіб із 450 необхідних.

Підписати петицію можна тут.

Нагадаємо, мешканці Полтавської просять запустити маршрутку до поліклініки №3.

Поширити:

Залишити коментар:

коментар