Оновлений кол-центр “102” має покращити оперативність реагування поліції на Кіровоградищині

© Сектор комунікації поліції Кіровоградської області

Сьогодні, 2 лютого, у поліції Кіровоградщини презентували роботу оновленої служби «102» та ситуаційного центру. Кол-центр перенесли із міськвідділу до приміщення поліції області, обладнали сучасною технікою і збільшили штат працівників.

Про це повідомляє Перша електронна газета за інформацією Сектору комунікації поліції Кіровоградської області.

На презентацію оновленої служби «102» та ситуаційного центру в Головному управлінні Нацполіції області завітав голова обласної державної адміністрації Сергій Кузьменко, представники міської влади та журналісти.

Очільник відомства Сергій Кондрашенко коротко ознайомив присутніх із функціями та завданнями підрозділів та особливостями їх роботи, а також розповів про передумови реорганізації служби «102».

27628569 1968760913348850 6877971324614907422 o

16 грудня 2017 року на всій території держави розпочали свою роботу кол-центри поліції. На Кіровоградщині такий підрозділ розташовувався на базі Кропивницького відділу. Після того, як нього було перепідключено виклики за номером «102» мобільних операторів, міських та районних ліній зв’язку з усіх куточків області, навантаження на підрозділ (за наявності лише 4 операторів і такої ж кількості ліній зв’язку), значно збільшилося.

Якщо по місту за добу надходило від 400 до 500 звернень, то з усієї області – приблизно від 700 і до 1200 звернень. На свята, зрозуміло, громадяни звертаються до поліції, ще частіше.

«Враховуючи ситуацію та зважаючи на нарікання людей, які вимушені були чекати своєї черги у з’єднанні, телефонуючи за номером «102», ми звернулися до керівництва Нацполіції України щодо реорганізації кол-центру «102», а саме – введення додаткових посад, закупівлі необхідного технічного оснащення та створення всіх умов, потрібних для нормальної роботи людей.
Завдяки підтримці з боку керівництва Національної поліції та МВС України, нам вдалося досягнути позитивних змін, які відчуватимуть громадяни, життя та інтереси яких ми покликані захищати», – зазначив начальник обласного главку поліції.

На сьогодні кол-центр «102» з будівлі Кропивницького відділу поліції перенесено в будівлю ГУНП області. Тепер в одному залі знаходяться всі працівники одночасно, що спрощує координацію у їх роботі.

Зал кол-центру «102» обладнаний моніторами із виведеними на них зображеннями зі стаціонарних камер відеоспостереження Кропивницького, (на сьогодні – 26). Технічно є можливість у подальшому збільшити їх кількість.

27501103 1968761596682115 994846870398144310 o

Штати кол-центру поліції розширено. У даний час в одній зміні одночасно працюють 13 осіб, із яких – 8 операторів (замість 4). Процес їх роботи цілком автоматизований. Повідомлення миттєво реєструються в так звану «електронну карту» та негайно передаються територіальним підрозділам.
Після отримання повідомлення на планшет, якими забезпечено кожну групу реагування патрульної поліції в районах та містах, працівники підтверджують отримання виклику і негайно вирушають на місце пригоди.

Сергій Кондрашенко також зауважив, що зараз триває конкурс на вакантні посади операторів кол-центру «102». Заплановано доукомплектування підрозділу ще 16 працівниками і на кожну посаду вже претендують по 8 кандидатів.

27500770_1968761203348821_5627145950982700575_o

Зі свого боку, голова облдержадміністрації Сергій Кузьменко подякував керівнику поліції Кіровоградщини за вчасне реагування на проблему та вдосконалення роботи служби «102».
Щодо введення в дію ситуаційного центру, очільник ГУНП в області наголосив, що його створення – вимога сьогодення.

«Головні завдання підрозділу – цілодобовий моніторинг оперативної обстановки, підготовка добових зведень, аналіз скоєних кримінальних правопорушень за часом, місцем й обставинами, з метою відповідних висновків та управлінських рішень щодо подальшого реагування та координації відпрацювання і посилення профілактичних заходів. У ситуаційний центр нами підібрано найдосвідченіших і найбільш фахових працівників, які в змозі організувати командну роботу», – зазначив Сергій Кондрашенко.

У випадках ускладнення оперативної обстановки, пов’язаних зі скоєнням тяжких та особливо тяжких злочинів, стихійних лих, надзвичайних ситуації, у тому числі природного характеру, до роботи у ситуаційному центрі залучаються фахівці низки структурних підрозділів – це слідчі, розшуковці, дільничні та інші працівники (в залежності від ситуації що виникла), які координують роботу служб і підрозділів за напрямками їх діяльності, взаємодіють з органами державної влади, іншими правоохоронними відомствами та рятувальниками.

Після офіційної частини присутні відвідали кол-центр та ситуаційний центр поліції Кіровоградщини, особисто ознайомилися з їх роботою та можливостями.
Керівники цих підрозділів Андрій Думенко та Дмитро Касяненко на місці докладніше розповіли про їх діяльність, надали відповіді на запитання, які цікавили представників керівництва області та міста і журналістів.

Під час презентації кол-центру поліції голова обласної державної адміністрації Сергій Кузьменко особисто протестував його роботу, зателефонувавши за номером «102», і переконався в оперативності прийняття звернень від громадян.

27629318_1968760890015519_7231868690559574408_o

27748004_1968761376682137_632447466486356972_o

27628720_1968762040015404_2829506918606583335_o

27625539_1968762146682060_8955069001179926492_o

27625155_1968760683348873_6619271576200740344_o

27500794_1968761926682082_5305018483370675165_o

27500678_1968761710015437_2135367708369009833_o

27500480_1968761470015461_4842461553387323460_o

27368231_1968760740015534_5216476112204377481_o

27356275_1968761993348742_8174109910534313453_o

27356107_1968761163348825_3568346156434776228_o

27355716_1968760380015570_5620246932549778768_o

27355658_1968761363348805_131266818864648322_o

27174026_1968762053348736_3182152049516846803_o

Поширити:

Залишити коментар:

коментар