Важливо

На двох кропивницьких маршрутах знизиться вартість проїзду

Дмитро Васильєв
Громадський транспорт, житлово-комунальне господарство, торговельні кіоски, інфраструктура міста, державні закупівлі, спорт, місцева політика, - це перелік тем, на які я, як журналіст, звертаю особливу увагу. Але цей перелік не є вичерпним! Для мене важливо усе, що хвилює наших читачів і потребує висвітлення.
Контакт: Facebook Telegram

У маршрутках №274 та автобусах №130 незабаром повернеться вартість проїзду, яка діяла до лютого 2017 року – 4 і 3 грн відповідно. Перевізники ФОП Баркар та ТОВ “Кіровоград-Євро-Транс”, які обслуговують ці маршрути, не обладнали свої транспортні засоби пристроями GPS-навігації та не надали управлінню транспорту доступу до системи електронного контролю руху автобусів. Відповідно, ці підприємства порушили умови додаткової угоди, якою у лютому 2017 року підвищили вартість проїзду.

Про це начальник управління транспорту та зв’язку міськради Кропивницького Олександр Вергун розповів у відео, опублікованому на сторінці міськради у соцмережі Facebook, повідомляє Перша електронна газета.

Як вже писала Перша електронна газета, із 1 січня 2018 року усі приватні перевізники, які перевозять пасажирів у Кропивницькому, повинні були обладнати свої автобуси пристроями GPS-навігації та підключитися до системи електронного контролю руху транспортних засобів. Також вони були зобов’язані надати управлінню транспорту міськради, як організатору пасажирських перевезень, доступ до цієї системи контролю. Таку вимогу до перевізників передбачили у додаткових угодах, згідно з якими у лютому цього року у Кропивницькому зросла вартість проїзду з 3,50 грн до 4-4,50 грн.

За словами Олександра Вергуна, із 9-ти транспортних підприємств, які працюють у місті, лише 5 обладнали свої автобуси пристроями GPS-навігації і надали доступ до своїх даних – ПП “УкрАвтоІнвест”, КТ “Автолегіон – Варванської Ю.В.”, ПП “Паритет Сервіс”,  ПП “Автобаз Кіровоград” та КП “Електротранс”.

Ще двоє – ПП “Олікс” та ФОП Кобченко – написали управлінню транспорту гарантійні листи, що вони до кінця року не встигають обладнати свої автобуси пристроями GPS-навігації, але найближчим часом виконають умови додаткової угоди.

“У цих двох підприємств процес триває. Ми це особисто бачили, перевіряли. Наприклад “Олікс” закупив імпортне обладнання і у них виникли проблеми із розмитненням. Це підприємство закупило не звичайні пристрої, як інші підприємства. Передбачаючи ситуацію наперед, вони закупили пристрої з можливістю під’єднання системи зчитування електронного квитка.
ФОП Кобченко зараз у процесі встановлення GPS-трекерів. Вони співпрацюють із місцевою фірмою. Але є питання у швидкості встановлення обладнання”, – розповів Олександр Вергун.

За словами начальника управління транспорту, від двох перевізників – ФОП Баркар та ТОВ “Кіровоград-Євро-Транс” – не надходило жодної інформації щодо встановлення GPS-навігації. Тому в управлінні зараз готуються до одностороннього розірвання додаткової угоди щодо підвищення граничної вартості проїзду.

“Станом на 3 січня нами розроблено документи щодо розірвання в односторонньому порядку додаткової угоди, яку уклали під час підвищення вартості проїзду. Зараз ми ці угоди з юридичної сторони ще відшліфуємо і будемо направляти цим двом перевізникам”, – запевнив Олександр Вергун.

Зазначимо, що ФОП Баркар перевозить пасажирів у режимі маршрутного таксі на маршруті №274, а ТОВ “Кіровоград-Євро-Транс” – у звичайному режимі на маршруті №130.

Відповідно до укладених додаткових угод, у разі недотримання умови щодо обладнання автобусів пристроями GPS-навігації, управління транспорту в односторонньому порядку має право їх скасувати та повернути попередню вартість проїзду. На маршруті №274 ця вартість становила 4 грн, а на 130-му – 3 грн.

Проте, як стало відомо із розповіді Олександра Вергуна, навіть ті підприємства, які він назвав, як такі, що підключилися до системи електронного контролю, встановили GPS-навігацію не на всіх автобусах.

Так, за словами начальника управління транспорту, усі свої маршрути до GPS-навігації підключило лише ПП “УкрАвтоІнвест” та КП Електротранс. КТ “Автолегіон – Варванської Ю.В.” надало доступ лише до 3-х із 7-ми маршрутів, а ПП “Паритет Сервіс”- до 2-х із 4-х маршрутів.

Зазначимо, що у додаткових угодах, які були укладені з усіма перевізниками, не йдеться про жодні гарантійні листи, чи підключення частини машин. У пункті 3 документу чітко написано: У разі невиконання Перевізником вимог п.2 даної додаткової угоди (щодо встановлення GPS-навігації та надання доступу до даних), умови цієї угоди припиняються у зв’язку з її розірванням в односторонньому порядку організатором, в особі управління розвитку транспорту та зв’язку міської ради. Перевезення пасажирів здійснюються за тарифом, погодженим попереднім рішенням виконавчого комітету…

Витяг із додаткової угоди укладеної з одним з перевізників

Тобто, відповідно до додаткової угоди, вартість проїзду на усіх маршрутах, які наразі не обладнані GPS-трекерами, має зменшитися до попередньої. Управління транспорту не повинно надавати відтермінувань чи ще якихось виключень – лише розривати додаткові угоди із порушниками.

Впровадження GPS на кропивницьких маршрутках

Начальник управління розвитку транспорту та зв’язку міської ради Кропивницького Олександр Вергун розповів про впровадження системи GPS у кропивницьких маршрутках

Опубліковано Міська рада міста Кропивницький 8 січня 2018 р.


 Дмитро Васильєв, Перша електронна газета

Поширити:

Залишити коментар:

коментар

Будьте першим, що прокоментував

Залишити коментар

Адреса вашої електронної пошти не буде опублікована.


*