Важливо

Держгеокадастр Кіровоградщини має 15 вакансій

Головне управління Держгеокадастру у Кіровоградській області оголосило конкурс на заміщення п’ятнадцяти вакантних посад.

Про це повідомляє Перша електронна з посиланням на прес-службу управління.

Зокрема, шукають державних службовців категорії «Б»:

  • начальник відділу контролю за використанням та охороною земель у Новомиргородському, Маловисківському, Новоукраїнському районах Управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області (Маловисківський район);
  • начальник відділу контролю за використанням та охороною земель у Петрівському, Долинському, Новгородківському районах Управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області (Новгородківський район);

категорії «В» на посади головних та провідних спеціалістів:

  • головний спеціаліст відділу організації, планування та аналізу інспекторської діяльності Управління з контролю за використанням та охороною земель;
  • головний спеціаліст відділу контролю за використанням та охороною земель у Вільшанському, Новоархангельському, Добровеличківському районах Управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області (Вільшанський район);
  • головний спеціаліст відділу контролю за використанням та охороною земель у Світловодському, Онуфріївському, Олександрійському районах Управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області (Світловодський район);
  • головний спеціаліст відділу контролю за використанням та охороною земель у Петрівському, Долинському, Новгородківському районах Управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області;
  • головний спеціаліст відділу державного геодезичного нагляду Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області;
  • провідний спеціаліст відділу контролю за використанням та охороною земель у Гайворонському, Голованівському, Благовіщенському районах Управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області (Благовіщенський район);
  • провідний спеціаліст відділу контролю за використанням та охороною земель у Вільшанському, Новоархангельському, Добровеличківському районах Управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області;
  • провідний спеціаліст відділу контролю за використанням та охороною земель у Новомиргородському, Маловисківському, Новоукраїнському районах Управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області (Новоукраїнський район, тимчасово вакантна посада);
  • провідний спеціаліст відділу контролю за використанням та охороною земель у Кіровоградському, Олександрівському, Знам’янському районах та м.Кропивницькому Управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області (Кіровоградський район, тимчасово вакантна посада);
  • провідний спеціаліст відділу контролю за використанням та охороною земель у Світловодському, Онуфріївському, Олександрійському районах Управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області (Світловодський район);
  • провідний спеціаліст відділу контролю за використанням та охороною земель у Петрівському, Долинському, Новгородківському районах Управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області (Петрівський район, тимчасово вакантна посада);
  • провідний спеціаліст відділу контролю за використанням та охороною земель у Бобринецькому, Компаніївському, Устинівському районах Управління з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області (Устинівський район);
  • провідний спеціаліст відділу державного геодезичного нагляду Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області;

Конкурсний відбір на вищезазначені посади буде проведений в період з 19 по 22 червня 2017 року, а саме для: керівного складу Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області з 19 по 20 червня 2017 року; головних спеціалістів вищезазначених відділів Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області 21 червня 2017 року; провідних спеціалістів вищезазначених відділів Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області 22 червня 2017 року.

Усім охочім мати цікаву роботу та спробувати свої сили стати членом колективу професіоналів-землевпорядників, а саме – Головного управліннія Держгеокадастру у Кіровоградській області – закликаємо звертатись за адресою: 25030, м. Кропивницький, вул. Академіка Корольова, 26 каб. 30. Довідки за тел. (0522) 34-61-32. Документи приймаються у робочий час (до 17.15) до 15 червня поточного року.

Особи, які виявили бажання взяти участь у конкурсі, подають (особисто або поштою) конкурсній комісії наступні документи:

  1. копію паспорта громадянина України;
  2. письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби (додатк 1), до якої додається резюме у довільній формі;
  3. письмову заяву (додаток 2), в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;
  4. копію (копії) документа (документів) про освіту;
  5. посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;
  6. заповнену особову картку (додаток 3) ;
  7. декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

Comments:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*