Керівник кропивницького КП “Електротранс” пояснив причину високої ціни закуплених автобусів

МАЗ 103 / фото з офіційного сайту “Мінського автомобільного заводу”

Керівник кропивницького КП “Електротранс” Олександр Луценко пояснив високу ціну закуплених автобусів особливістю комплектації.

Про це він розповів прес-службі міської ради.

Нагадаємо, ТОВ «УкрЄвроМАЗ», яке програло тендер на поставку 20 великогабаритних автобусів у Кропивницький, продає на своєму сайті ту ж саму модель автобуса, яку переможець торгів ТОВ «Торговий Дім «ЛІТАН» поставить у наше місто. Але на 220 тис. грн дешевше. ТОВ «Торговий Дім «ЛІТАН» продасть 20 автобусів за ціною 3 млн 478 тис. 995 грн за штуку, а ТОВ «УкрЄвроМАЗ» продає цю модель МАЗа за ціною 3 млн 256 тис. 542 грн.

Ось як прокоментував цей факт Олександр Луценко:

“Це вартість базової комплектації. Такі моделі обладнані дешевшими комплектуючими. Крім того, ми додатково в умовах тендеру прописали наявність на всіх автобусах кондиціонерів з автономним обдувом кабіни водія, камер відеоспостереження, системи електронного контролю – GPS-трекерів з електронними маршрутизаторами та відеореєстраторів.

Директор комунального підприємства “Електротранс” також розповів, що закуплені автобуси будуть виготовлені орієнтовно впродовж трьох місяців.

За його словами, наразі триває процедура реєстрації укладеного договору, а з 1 червня розпочнеться фінансування по угоді.

“Ми профінансуємо 70% вартості всіх автобусів, а за кожну отриману одиницю транспорту здійснюватимемо остаточний розрахунок. Орієнтовно завод назвав термін виготовлення всіх двадцяти автобусів – він складає три місяці”.

Олександр Луценко звернув увагу, що сьогодні поширюється недостовірна інформація щодо якості та вартості автобусів МАЗ-103 486, які працюватимуть на маршрутах у Кропивницькому.

“Хоч модель МАЗ-103 486 спроектована у 1996 році, автобуси які ми купуємо будуть оснащені найсучаснішими комплектуючими, – наголосив Олександр Луценко. – Їх розпочнуть збирати і закуповувати елементи лише після нашої проплати авансу. На всіх автобусах передбачається найновіша модель дизельного двигуна “Мерседес” класу “Євро-5 та автоматична коробка передач «Allison» американського виробництва. Автобус має низьку підлогу висотою 370 міліметрів. Таку висоту має 70% площі підлоги, що повністю відповідає параметрам, затвердженими для громадського транспорту в ООН. Звичайно, можна знайти і моделі зі 100% низькою підлогою, але за це необхідно додатково платити. Висота підлоги зумовлена маркою мостів: відповідно, ціна зросте приблизно на один мільйон гривень на кожному мості”.

Загальна вартість придбаного транспорту – 69 мільйонів 579 тисяч 900 гривень є адекватною, переконаний директор підприємства. При цьому, за результатом торгів вдалося зекономити понад 400 тисяч гривень.




Нагадаємо, на початку квітня кропивницьке комунальне підприємство “Електротранс” оголосило тендерну заявку на закупівлю 20 нових великогабаритних автобусів. Як зазначено у заявці на сайті електронних закупівель “ProZorro”, очікувана вартість придбання складала 70 млн грн.

12 травня, остаточно визначились двоє претендентів на заявку кропивницького комунального підприємства «Електротранс» про закупівлю 20 нових великогабаритних автобусів і дата проведення аукціону.

Як ми вже повідомляли, спочатку отримати право участі у тендері на продаж 20 нових автобусів у Кропивницький, очікувана вартість яких складає 70 млн грн, зголосились три фірми – ТОВ «Торговий Дім «ЛІТАН» з Дніпра та столичні ТОВ «УкрЄвроМАЗ» і ТОВ «Науково-технічне підприємство СТГ Інженерінг». Перші два пропонували продати у Кропивницький білоруські автобуси МАЗ, а третій – український ЛАЗ.

Проте, з протоколу розгляду пропозицій, які 4 травня опубілкували на сторінці закупівлі на сайті ProZorro, стало відомо, що тендерний комітет відхилив пропозицію ТОВ «Науково-технічне підприємство СТГ Інженерінг» через невідповідність документації кваліфікаційним критеріям, установленим ЗУ «Про публічні закупівлі». У документації підприємства, яке займається продажем українських автобусів ЛАЗ 5252, нібито були відсутні докази про підтвердження виконання аналогічних договорів.

Але вже 9 травня ТОВ «Науково-технічне підприємство СТГ Інженерінг» подало скаргу на рішення тендерного комітету. У своїй скарзі представники фірми стверджують, що відхилення замовником їх пропозиції є безпідставним і помилковим, обґрунтованим лише на припущеннях. У коментарях до своєї скарги представники ТОВ «Науково-технічне підприємство СТГ Інженерінг» також зазначали, що через вихідні в Україні вони не змогли вчасно провести оплату свого звернення, яка передбачена вимогами Закону.

Антимонопольний комітет України 3 дні розглядав скаргу ТОВ «Науково-технічне підприємство СТГ Інженерінг» і учора ввечері, 12 травня, опублікував відповідь на неї. Скаргу відхилили саме через відсутність документу про здійснення оплати за подання скарги.

Відтак, змагатися за право продати на аукціоні 20 автобусів у Кропивницький отримали лише дві фірми – ТОВ «Торговий Дім «ЛІТАН» з Дніпра та столична ТОВ «УкрЄвроМАЗ». Їх тендерний комітет відразу допустив до торгів.

За результатами аукціону на сайті електронних закупівель ProZorro, який відбувся 15 травня, з пропозицією 69 млн 579 тис. 900 грн переможцем торгів стало ТОВ «Торговий Дім «ЛІТАН» з Дніпра.

Як виявилося пізніше, ТОВ «Торговий Дім «ЛІТАН» підозрюють у порушенні законодавства про захист економічної конкуренції, що призвело до поставки 12 тролейбусів Skoda 14 Tr на замовлення МКП «Херсонелектротранс» за завищеною вартістю.

Як виглядає, і які має технічні характеристики ця модель автобуса, читайте у нашій публікації.

Поширити:

Залишити коментар:

коментар

1 коментар до Керівник кропивницького КП “Електротранс” пояснив причину високої ціни закуплених автобусів

  1. А что господин Луценко еще скажет? Что вызвали в мэрию и дали команду на заседании тэндэрного комитета убрать ТОВ “Науково-технічне підприємство СТГ Інженерінг”? Изначально было ясно – ездить вам на МАЗАх…

Коментарі заборонені.