Важливо

Кропивницькі та львівські рекламні агенції змагаються за право виготовлення покажчиків назв вулиць для міста

Ілюстрація

26 квітня у мiськiй радi Кропивницького під головуванням заступника міського голови Олександра Мосіна вiдбулося чергове засiдання конкурсної комiсiї iз визначення кращого варiанту адресних табличок для замiни наявних пiсля декомунiзацiї та оновлення пошкоджених.

Про це йдеться на сайті Кіровоградської міської ради.

На минулому засіданні комісія продовжила термін розгляду пропозицій учасників конкурсу до 1 березня 2017 року. Свої варіанти покажчиків назв вулиць для Кропивницького запропонували рекламні агенції “АнтуражА”, “Ларго”, Трогово-промислова палата, приватний підприємець Анастасія Мамедова і львівське підприємство “Це добрий знак”.

Запропоновані проекти табличок мають найрізноманітніше оформлення, від класичного до багатоколірного, широкий спектр методів виготовлення і матеріалів, які використовуються. Члени комісії розглянули всі запропоновані варіанти оформлення табличок.

Необхідно відзначити, що Льввська агенція була єдиною, яка запропонувала таблички з алюмінію із високим ступенем антикорозійного захисту. Вартість таких табличок може складати від 40 до 200 гривень. Крім того, львів’яни пропонують використовувати на покажчиках назву вулиці паралельно українською і англійською мовами.

Торгово-промислова палата та агенція “АнтуражА” запропонували велику кількість варіантів табличок, виконаних у техніці УФ друку на композитних матеріалах, друку на ПВХ, плівці і плівці Orakal. Такі таблички коштуватимуть Ціни варіюються у залежності від розміру від 68 до 366 гривень.

Агенція “Ларго” працює у подібних техніках виготовлення покажчиків і пропонує також їх захист від ультрафіолету спеціальною плівкою. Цінова гамма підприємства: від 75 до 159 гривень.

Вартість продукці ПП Анастасії Мамєдової, виготовленої на ПВХ та на композиті з плівкою складає від 40 до 288 гривень.

Для того, щоб об’єктивно дати оцінку співвідношення “ціна – якість” продукції кожного учасника конкурсу, члени комісії одноголосно підтримали пропозицію Олександра Мосіна дати можливість агенція виготовити натуральні таблички в деквлькох однакових розмірах і представити їх на наступному засіданні.

При цьому головний архітектор міста Вадим Мездрін висловив власну точку зору на оформлення табличок. На його думку, вони мають бути різними, в залежності від зони їх розміщення: центральної історичної, промислової, приватної забудови, адміністративних приміщень.

За інформацією начальника головного управління ЖКГ міської ради Віктора Кухаренка, цьогоріч у галузевій програмі передбачені кошти у розмірі 200 тисяч гривень на виготовлення інформаційних покажчиків, але ця сума може бути збільшена у разі потреби. Загалом у Кропивницькому лише будинків комунальної власності обліковується 1407, а ще таблички мають бути замінені і в приватному секторі і на будівлях підприємств, установ і організацій.


Comments:

2 відповіді до “Кропивницькі та львівські рекламні агенції змагаються за право виготовлення покажчиків назв вулиць для міста”

  1. Знову приймуть рішення чиновники на свій суб*єктивний смак та з намірами корупційної складової. Бо сама участь тієї торгово промислової палати, яку очолює колишня очильниця з того ж “Антуражу А”, що зараз як дерслужбовець ще і лобіює комерційну вигоду. Бо яке відношення має торгово проммислова палата до виконання комерційного замовлення, навіть не маючи для цього технічної бази. Знову ознака згоди в корисних цілях для гравців цього лицедійства. А нам потім ще і дивитися кожен день на те, що підсунуть у вигляді тих табличок.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*