Кропивничани скаржаться у міськраду на поведінку водіїв та графік руху маршруток

Учора, 18 січня, у Кропивницькому заступник міського голови Олександр Мосін провів нараду з керівниками підприємств-перевізників обласного центру. Приводом для зустрічі стали скарги містян щодо якості пасажирських перевезень у Кропивницькому.

Про це повідомляє сайт Кіровоградської міської ради.

Заступник міського голови наддав доручення представникам транспортних підприємст міста провести активну роз’яснювальну роботу з водіями маршрутних таксі, оскільки саме на них у міську раду надходить значна кількість скарг від громадян.

“Не тільки поведінка обурює кропивничан, – відзначив Олександр Мосін, – але й те, що водії не дотримуються графіку перевезень. У вечірній час мешканці найвіддаленіших мікрорайонів обласного центру не можуть дочекатися маршрутного таксі”.

У свою чергу, на таке зауваження присутні на нараді директори підприємств запевнили, що чергові машини завжди присутні на маршрутах, і водії намагаються дотримуватися погоджених графіків роботи у вечірній час. Щоб бути впевненим у дотриманні режиму руху, Олександр Мосін рекомендував перевізникам встановлювати на автобуси GPS навігатори.

Заступник міського голови також звернув увагу керівників на необхідність проведення з водіями регулярних бесід з техніки безпеки та правил дорожнього руху, оскільки містяни часто помічають і сигналізують про порушення з боку водіїв і їхню неналежну поведінку на дорогах обласного центру. Олександр Мосін нагадав підприємцям, що маршрутне таксі, хоч і зупиняється на вимогу, але водії повинні здійснювати посадку і висадку пасажирів у спеціально відведених місцях, а не на газонах.

Не обійшли увагою учасники наради і тему роботи комунальних служб в умовах сильного снігопаду і низьких температур. Керівники транспортних підприємств відзначили, що цьогоріч комунальники спрацювали набагато краще, ніж у минулому році.

Поширити:

Залишити коментар:

коментар