Важливо

У пошуках клієнтів “ПриватБанку” шахраї представляються працівниками служби безпеки “Ощадбанку”

Ілюстрація

Інформацію про “крадіжку” баз даних банку поширюють шахраї, які прикриваються цими чутками, щоб змусити клієнтів “захиститися” шляхом передачі номерів карт і інших особистих даних.

Про це повідомила Служба безпеки ПриватБанку з посиланням на дані Кіберполіції України.

“Вся інформація в базах даних банку надійно захищена, система захисту інформації виключає можливість її несанкціонованого копіювання або стороннього доступу, в тому числі працівниками банку, – йдеться в повідомленні ПриватБанку. – Ми звертаємо увагу наших клієнтів на зафіксовані випадки спроб шахрайського отримання особистих даних, і просимо бути уважними при отриманні подібних дзвінків від невстановлених осіб”.

Як повідомила прес-служба Кіберполіції України, шахраї телефонують потенційній жертві, не обов’язково клієнту ПриватБанку, представляються працівниками служби безпеки “Ощадбанку” і з’ясовують, чи є у людини картковий рахунок ПриватБанку. Якщо співрозмовник відповідає позитивно, то шахраї повідомляють, що ПриватБанк буде приєднаний до “Ощадбанку”, тому клієнту необхідно терміново здійснити переказ грошових коштів з картки “Привату” на нову, оформлену в “Ощаді”. Для цього у жертви просять номер банківської карти, CVV-код, пароль до інтернет-банкінгу та інші дані. Після цього відбувається перерахування коштів на рахунки, підконтрольні шахраям.

«Слід зазначити, що шахраї, використовуючи методи соціальної інженерії, вчиняють злочинні дії не тільки щодо клієнтів ПриватБанку, але і дізнавшись, що довірливий громадянин є клієнтом іншого банку, створюють аналогічну зазначеній вище ситуацію заволодіння коштами громадян», — наголошується в повідомленні Кіберполіції.


Comments:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*