Протягом року обласні «органи» розглянули більше 11 тис. звернень громадян

Більше 11 тисяч звернень громадян розглянули протягом року органи внутрішніх справ Кіровоградської області.

Про це Першій електронній повідомили в СГЗ УМВС області.

На особистому прийомі у керівництва обласного апарату та галузевих служб УМВС побувало більше тисячі громадян. Понад 270 жителів регіону спілкувалися з різних питань особисто з начальником Управління.
Із загальної кількості звернень близько 88 % становлять заяви, 12 % – скарги та 0,3 % – пропозиції громадян.

Поштою надійшло 5425 звернень, майже 5600 звернень жителі області надали під час особистих прийомів, що проводилися керівним складом органів внутрішніх справ.

Із зазначених звернень 9356 надійшло до міськрайорганів, 1658 – безпосередньо до УМВС в області.

За результатами розгляду 4770 звернень громадян задоволено, за 1939 заявами відмовлено, 1252 – визнано обґрунтованими, 1097 – необґрунтованими. Враховано 34 пропозиції громадян.

Протягом року на адресу керівництва Управління надійшло 611 звернень, що стосувалися неналежних дій або бездіяльності працівників міліції. Після проведених перевірок 94 скарги громадян визнано обґрунтованими, винних працівників притягнено до дисциплінарної відповідальності.

Поширити:

Залишити коментар:

коментар