Наприкінці року податкову Кіровоградщини “тривожили” 56 разів

Люблю писати про хороші, мотиваційні, цікаві історії. Пишу про людей, які хочуть і вміють робити важливі речі. Слідкую за оновленнями в сфері реформ і намагаюся писати про складне простими словами)
Контакт: Facebook Telegram

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», запит на інформацію – це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні. Запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.

Запит на інформацію може бути індивідуальним або колективним. Запити можуть подаватися в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою) на вибір запитувача.

В продовж січня-грудня 2015 року Кіровоградська ОДПІ отримала та розглянула 56 запитів на отримання публічної інформації від фізичних та юридичних осіб. З них: 49 запитів – задоволено, 7 – відмовлено (запити на інформацію щодо третіх осіб, які потребують конкретизації запитуваної інформації).Всі запити розглянуто та надано відповіді запитувачам у визначені законодавством терміни.

Нагадуємо, що реалізація права на доступ до публічної інформації в Україні набуває все більшої суспільної важливості. Адже, відкритість та доступність публічної інформації є свідченням прозорої роботи органів державної влади, а отже і зростання довіри до неї громадян.
Згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», відповідь на інформаційний запит має бути надано не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту.

Прес-служба Кіровоградської ОДПІ

Поширити:

Залишити коментар:

коментар