На обласну гарячу лінію скаржаться здебільшого на проблеми комуналки

За весь час роботи обласної гарячої лінії надійшло понад 90 тис звернень від мешканців Кіровоградської області, в тому числі 17357 дзвінків цього року.

33% звернень було однозначно позитивно вирішено. Про це під час наради в ОДА повідомила Леся Мазур – заступник директора Обласного контактного центру – передає кореспондент Першої електронної газети.

Найбільше звернень (33%) стосувалися проблем у сфері ЖКГ. Найчастіше зверталися мешканці Кіровограда (5.8 тис), Олександрії (1.5 тис) та Світловодська (777). Найменше дзвінків було з Вільшанського, Компаніївського і Устинівського районів. Із загальної кількості звернень 33 не підлягають розгляду, 105 – подяк і привітань.

Поширити:

Залишити коментар:

коментар