Важливо

На обласну гарячу лінію скаржаться здебільшого на проблеми комуналки

Дмитро Васильєв
Громадський транспорт, житлово-комунальне господарство, торговельні кіоски, інфраструктура міста, державні закупівлі, спорт, місцева політика, - це перелік тем, на які я, як журналіст, звертаю особливу увагу. Але цей перелік не є вичерпним! Для мене важливо усе, що хвилює наших читачів і потребує висвітлення.
Контакт: Facebook Telegram

За весь час роботи обласної гарячої лінії надійшло понад 90 тис звернень від мешканців Кіровоградської області, в тому числі 17357 дзвінків цього року.

33% звернень було однозначно позитивно вирішено. Про це під час наради в ОДА повідомила Леся Мазур – заступник директора Обласного контактного центру – передає кореспондент Першої електронної газети.

Найбільше звернень (33%) стосувалися проблем у сфері ЖКГ. Найчастіше зверталися мешканці Кіровограда (5.8 тис), Олександрії (1.5 тис) та Світловодська (777). Найменше дзвінків було з Вільшанського, Компаніївського і Устинівського районів. Із загальної кількості звернень 33 не підлягають розгляду, 105 – подяк і привітань.

Поширити:

Будьте першим, що прокоментував

Залишити коментар

Адреса вашої електронної пошти не буде опублікована.


*