Кіровоградська податкова вчить, як до неї звертатися

Люблю писати про хороші, мотиваційні, цікаві історії. Пишу про людей, які хочуть і вміють робити важливі речі. Слідкую за оновленнями в сфері реформ і намагаюся писати про складне простими словами)
Контакт: Facebook Telegram

Протягом січня-жовтня поточного року, відповідно до Закону України «Про звернення громадян», до Кіровоградської ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області надійшло 55 письмових звернень від громадян, з яких всі заяви, скарги відсутні.

За результатами розгляду всі звернення виконано в термін, передбачений чинним законодавством. Своєчасні та ґрунтовні відповіді є важливою складовою у наданні якісних сервісних послуг платникам податків.

Нагадуємо, що з 28.10.2015 набрала чинності у новій редакції стаття 5 Закону України «Про звернення громадян», згідно якої звернення може бути усним чи письмовим (електронне звернення).

Отже громадянин може викласти своє звернення до Кіровоградської ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області через:

–  засоби телефонного зв’язку;

– використання мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку на поштову скриньку Кіровоградської ОДПІ;

 – поштою або передати особисто чи через уповноважену особу;

 – особистий прийом керівництвом чи посадовими особами структурних підрозділів ОДПІ.

Водночас повідомляємо, що у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Таким чином, електронне звернення, якщо воно надсилається без використання електронного цифрового підпису, повинно мати вигляд скан – копії та/або фото копії.   Також звертаємо увагу, що відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян» звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання.

Прес-служба Кіровоградської ОДПІ

Поширити:

Залишити коментар:

коментар