Важливо

Сьогодні на “Хуторі Надія” відбудеться Всеукраїнське свято театрального мистецтва

26 вересня у заповіднику музеї І.К. Тобілевича (Карпенка-Карого) «Хутір Надія» в рамках 45-го Всеукраїнського свята театрального мистецтва «Вересневі самоцвіти» відбудуться виступи кращих театральних аматорських колективів області, переможців обласного огляду-конкурсу «Театральна весна Кіровоградщини».

До уваги гостей свята:

9-30 – 11-00 

майданчик «Другі ворота» – О.Андріївська. «Чужина». Вистава на одну дію. Аматорський театральний колектив «Златопілля» Новомиргородського міського Будинку культури (режисер Олена Покладюк)

майданчик «Старий сад» – І.Годованюк. «Поклик серця». Театральна мініатюра. Аматорський театральний колектив Компаніївського районного Будинку культури (режисер Інна Годованюк)

13-00 – 14-00 театральне поле

Ю.Хилько. «Один день села, якого немає на карті». Уривок із сатиричної вистави. Народний аматорський театр Рівнянського сільського Будинку культури Новоукраїнського району (режисер – заслужений працівник культури України Олександр Ніколаєнко).

М.Курильчук. «Прозріння». Уривок з вистави. Народний аматорський театр Олександрівського сільського Будинку культури Голованівського району (режисер Валентина Олійник).

Є.Кравченко. «Сватання». Уривок з вистави. Народний аматорський театр Олександрівського районного Будинку культури (режисер Віктор Шевченко).

В.Соллогуб. «Беда от нежного сердца». Уривок з вистави. Народний аматорський театр Олександрійського районного Будинку культури (режисер Ольга Косогоренко).

О 12-30 на Театральному полі відбудеться нагородження переможців 56-го обласного огляду-конкурсу аматорських театральних колективів «Театральна весна Кіровоградщини».

Під час проведення свята на території заповідника-музею працюватимуть виставки робіт народних майстрів Кіровоградщини.

Завершення заходів та від’їзд транспорту заплановано на 15.00 год.


Comments:

Одна відповідь до “Сьогодні на “Хуторі Надія” відбудеться Всеукраїнське свято театрального мистецтва”

  1. Шановні добродії!

    Положення
    про ХVI Всеукраїнський фестиваль аматорських театрів та цирку «Театральний форум 2016»

    Є ОФІЦІЙНИМ ЗАПРОШЕННЯМ
    Народному аматорському театру Олександрівського сільського
    Будинку культури (режисер Валентина Олійник)
    для участі у фестивалі
    Шістнадцятий Всеукраїнський фестиваль аматорських театрів та цирку «Театральний форум 2016» проводиться з 28 жовтня по 30 жовтня 2016р.
    Фестиваль пройде під гаслом: «Ветерани, молодь, майбутнє» з метою виявлення яскравих творчих колективів, окремих виконавців та подальшого розвитку театрального та циркового мистецтва.
    Засновник та організатор фестивалю
    • Культурно – оздоровчий центр «Цитадель».

    Фестиваль проводиться за підтримки:
    • Національної спілки театральних діячів України.
    • Київської муніципальної академії естрадного та циркового мистецтва
    ім. Л.Й.Утьосова.
    • Ірпінської міської ради
    • Екологічного підприємства «Рада».
    • Міжнародного доброчинного фонду «Українська хата».
    • Газети « Ірпінський вісник»
    • Всеукраїнської газети «Порадниця»

    Завдання фестивалю
    • Взаємозбагачення творчих шкіл та обмін репертуаром.
    • Популяризація розвитку аматорських театральних та циркових творчих колективів.
    • Підвищення рівня виконавської майстерності.
    • Проведення майстер – класів та творчих майстерень.
    • Презентація Приірпіння , як культурного центру передмістя Києва.

    Умови проведення фестивалю
    До участі у фестивалі запрошуються аматорські драматичні, музично-драматичні, оперні, балетні, лялькові театри; театри музичної комедії, юного глядача(театри читців, інтермедії, мініатюри та поезії), міміки та жесту; артисти розмовного жанру самодіяльні циркові колективи ( пластичний етюд, акробатика, еквілібрування, антипод, каучук, жонгляж, клоунада)

    Колективи представляють на конкурс малі сценічні форми, моноспектаклі, етюди, сцени із спектаклів і п’єс, що мають композиційно закінчений характер.

    В репертуарі театральних колективів мають бути твори сучасних авторів, а також вистави за творами кращих українських та зарубіжних класиків.
    Драматичні гуртки повинні мати в своєму репертуарі багато актову виставу або програму з двох або трьох одно актових п’єс.
    Самодіяльні лялькові театри подають на конкурс дві вистави, одна з яких для дітей дошкільного віку, друга для школярів молодших класів.
    Самодіяльні театри мініатюр подають програми з творів малих форм на сучасні теми. Тривалість виступів колективів до 90 хв.
    Читці подають відомості про репертуар – не менше 3 творів. У репертуарі читців рекомендується мати суспільно значимі твори, один з яких відповідає гаслу фестивалю, тривалість виступу до 15 хв.
    Театральні колективи повинні мати візитівки тривалістю виступів до 10 хв.
    Сценки, інтермедії, монологи, мініатюри мають виконуватись у гримі та театральних костюмах.
    Циркове мистецтво – самодіяльні циркові колективі представляють на фестиваль програму , складену з номерів, властивих даному колективу – циркову композицію.

    Тематична спрямованість програми має відповідати основним завданням фестивалю «Яскраве циркове шоу».
    Виконавці оригінального жанру ( жонглювання, ілюзії, маніпуляції, клоунади, пантоміми, музичної ексцентрики, художнього свисту, акробатики, тощо) подають індивідуальні програми з зазначенням характеру номера.
    Тривалість виступу виконавців оригінального жанру не більше 15 хв., циркового колективу не більше 25 хв.
    Фестиваль проводиться у категоріях А(ветерани), В (дорослі), D (студенти, молодь), С (діти).

    Журі фестивалю .
    – Склад журі фестивалю формується оргкомітетом.
    До його складу входять:
    Заслужені діячі культури і мистецтв України, провідні викладачі вищих та середніх спеціальних навчальних закладів, Народні артисти України.
    Підсумки підраховують по 10-ти бальній системі.
    Журі фестивалю має право:
    • Присуджувати Гран – Прі фестивалю;
    • Присуджувати звання « Лауреат» або « Дипломат» I-го, II-го, III-го ступеню;
    • Нагороджувати одним званням кілька учасників( у випадку великої кількості учасників у відповідній номінації та віковій категорії) ;
    • Присуджувати спеціальну номінацію( спеціальне звання) у тому числі кращим керівникам;
    • Зупиняти виступ в разі перевищення встановленого часу виступу або при виявленні інших порушень правил фестивалю.
    Критерії оцінювання фестивалю.
    По кожній номінації фестивалю журі приймає рішення шляхом обміну думками та голосуванням.
    Виступи учасників оцінюються за такими критеріями:
    • драматургія спектаклю;
    • режисерське втілення;
    • акторська майстерність;
    • художнє, музичне оформлення,костюми;
    • сценографія;
    • оригінальність рішення;
    • загальна культура.
    Рішення журі оголошується в день проведення Гала – концерту і перегляду не підлягає.
    Учасникам фестивалю, що зайняли призові місця в кожній номінації, присуждається звання «Лауреат фестивалю» із врученням дипломів Гран – Прі, I-го, II-го, III-го ступеню,кубків або статуеток,сувенірної продукції та подарунків від спонсорів
    .
    Нагородження учасників фестивалю
    • Дипломом Гран-прі нагороджується найкращий учасник фестивалю (одна виконавська одиниця) у трьох номінаціях – ( театр, читець, цирк),отримують кубок або статуетку, сувеніри або подарунки від спонсорів.
    • Дипломами лауреатів І, ІІ, ІІІ ступенів нагороджуються учасники у кожній номінації та віковій категорії, отримують кубок або статуетку, сувеніри або подарунки від спонсорів.
    • Викладачі,члени журі, керівники колективів та спонсори отримують почесні дипломи – подяки.
    • Журі має право визначати кількість нагороджених, не присуджувати Гран-прі, диплом І, ІІ, ІІІ ступеня.
    • У заключному Гала – концерті беруть участь переможці відбіркових конкурсних програм.
    • Програму Гала-концерту визначає режисерсько – постановочна група на підставі рішень журі,після проведення відбіркових конкурсних програм за номінаціями.
    • Рішення журі є остаточне і перегляду не підлягає.
    Спеціальні премії.
    Спеціальні премії від партнерів,благодійників, меценатів, з якими співпрацює фестиваль, а також від членів журі передбачаються для будь – кого із конкурсантів – учасників за рішенням журі та організаторів.
    Передбачені листи – подяки спонсорам, керівникам колективів за попередньою подачею заявок .
    Організація фестивалю .
    – Оргкомітет, який приймає заявки на участь у фестивалі, забезпечує умови для конкурсних та концертних виступів, залучає представників засобів масової інформації.
    – Оргкомітет створює режисерсько-постановочну групу та організовує роботу прес – центру.
    – Оргкомітет залишає за собою право без оплати учасникам використовувати надані аудіо, та відеоматеріали у рекламних кампаніях фестивалю, в його ході здійснювати фотографування, аудіо,та відео записи і в подальшому розміщувати їх у засобах масової інформації.
    – Окрім конкурсних програм кращі колективи та виконавці з числа переможців приймають участь у заходах, які передбачені програмою фестивалю ( відкриття / закриття фестивалю, виїзні концерти та інше).
    – Оргкомітет вживає всіх необхідних заходів, на території проведення фестивалю-конкурсу для безпеки учасників, за умови дотримання ними правил поведінки і норм пожежної безпеки.
    – Проїзд, харчування і проживання учасники фестивалю та особи, що їх супроводжують, здійснюють за власний кошт або за рахунок відряджуючої сторони.

    У дні проведення фестивалю діятиме містечко майстрів та виставка – продаж творів декоративно-прикладного і образотворчого мистецтва, Організатор – Геворкян Надія Петрівна, тел..0671472746
    Запрошуємо до участі у роботі виставки народних майстрів та творчі колективи за попередніми заявками. Передбачені листи – подяки майстрам .

    Фінансові умови
    Фестиваль-конкурс не є комерційним заходом.
    Оргкомітет фестивалю формує фестивальний фонд за рахунок спонсорських внесків та реєстраційних внесків учасників фестивалю.
    Для покриття витрат, пов’язаних з організацією проведення фестивалю кожен учасник або колектив робить організаційний внесок:
    300,00 грн. – читці-виконавці ;
    1500,00 грн. – колективи до 10 осіб ;
    2000,00 грн. – колективи, що налічують 10 і більше осіб.
    Повна сума організаційного внеску може бути також сплачена у день проведення фестивалю – конкурсу по згоді з організаторами.

    Пільги на організаційний внесок:
    Правом участі без оплати у фестивалі користуються діти, позбавлені соціального захисту (діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування, вихованці дитячих будинків і шкіл – інтернатів), учасники з обмеженими можливостями.

    Оргкомітет використовує кошти на:
    • призовий та нагородний фонд фестивалю;
    • послуги з технічного забезпечення фестивальних заходів ( частково), оренду плазмових та світлодіодних екранів, оренду сценічного обладнання, дизайн сцени в концертному залі;
    • оплату творчої роботи журі, ведучих , обслуговуючого персоналу , режисерсько – постановочної групи, оргкомітету, світло та звукотехніків;
    • виготовлення фестивальної символіки та сувенірної продукції для почесних гостей, спонсорів та переможців фестивалю ;
    • рамки, друкування афіш, дипломів, запрошень, листівок, буклетів, пакетів, біл-бордів та інше, обслуговування веб-сайту, оплата бухгалтера, гонорари запрошеним професійним артистам;
    • організація «Coffee break» для всіх учасників впродовж основних фестивальних днів;
    • видатки на канцелярські товари, видатки на роботу оргтехніки , телефонні розмови ;
    • оплату інтернету, витрат на господарські потреби, інвентар, ремонт та реконструкція фестивальної сцени, реконструкція, ремонт та впорядкування, фестивальної площі та місць для глядачів непередбачених витрат ;
    • харчування та проживання членів журі, гостей, обслуговуючого персоналу, акредитованих журналістів, медперсоналу, водіїв, харчування охорони, придбання квітів (журі, гості, гала – концерт),
    • оплату праці професійного фотографа, ведучих,телебачення;
    • оренда приміщень.

    Оргкомітет може забезпечити проживання у 2- 3-х місних номерах зі зручностями та двухразове харчування учасників і осіб, що їх супроводжують, із розрахунку 350,00 грн. за одну особу на добу або 4 -х місне розміщення зі зручностями на коридорі та двухразове харчування із розрахунку 250,00грн, за одну особу на добу , транспортом , екскурсійними програмами за додаткову плату та згідно попередньої заявки.

    Кошти слід перерахувати до 26 жовтня 2016р. на рахунок:

    ТОВ КОЦ “Цитадель” р/р 26006053142056 в ПАТ КБ “ПРИВАТБАНК” , МФО 321842, Код ЗКПО 32700046 , Платник податку на прибуток на загальних умовах .

    Повна сума організаційного внеску може бути також сплачена у день проведення фестивалю – конкурсу.

    Порядок подання заявок на участь у фестивалі. ( Додаток №1 )
    Анкети-заявки на участь у фестивалі (зразок додається) необхідно подати оргкомітету до 29 жовтня 2015р.
    Дата поштового надходження визначається за штемпелем місця відправлення.
    Документи, надіслані із запізненням, не розглядаються.

    Авторські права
    Автор проекту та засновник фестивалю, керуючись діючим законодавством України з охорони авторських прав та інтелектуальної власності, всю друковану продукцію, аудіо, відео,кіно матеріали, які виготовлені в рамках фестивалю , оголошує власністю автора проекту та засновника.
    Символ, назва, положення та товарний знак фестивалю є власністю автора проекта та засновника і можуть бути використані іншими сторонами з комерційною та рекламною метою тільки з їх дозволу.

    Засновник залишає за собою право:
    • використовувати аудіо,відео матеріали у рекламних компаніях фестивалю;
    • показ відбіркового та заключного етапу фестивалю по телебаченню;
    • запис програм переможців на відео й розповсюдження їх без додаткового гонорару.

    Символіка фестивалю
    Товарний знак фестивалю (емблема) включає в себе символ фестивалю та слова «Всеукраїнський фестиваль аматорських театрів та цирку «Театральний форум»
    Фестиваль має свою музичну емблему (позивні).

    Програма фестивалю.

    28 жовтня 2016р.
    14.00 год – 18.00 год. – перегляд вистав.( Будинок культури м. Ірпінь , вул.III Інтернаціоналу,183)
    20.00 год.– 21.00 год. – майстер класи за участю членів журі.
    29 жовтня 2016р.
    09.00 год – 18.00 год. – перегляд вистав.( Будинок культури м. Ірпінь , вул. III Інтернаціоналу,183 )
    18.00 год.– 21.00 год. – відкриття фестивалю. Вечір поезії та романсу.
    30 жовтня 2016р.
    09.00 год – 17.30 год. – перегляд вистав.( Будинок культури м. Ірпінь , вул. III Інтернаціоналу,183)
    18.00 год.– 21.00 год. – закриття фестивалю. Перегляд вистави переможця фестивалю.
    Нагородження переможців.

    Місце проведення фестивалю.
    Київська обл., місто Ірпінь, вул. Третього Інтернаціоналу, 183, міський Будинок культури.
    Їхати електропотягом від станції метро «Святошин» або маршрутним таксі від станції метро “Академмістечко” до міста Ірпінь.
    Організатори фестивалю зроблять все можливе, аби Ваше перебування та участь у фестивалі принесли Вам задоволення та нову перемогу.

    Контакти оргкомітету.
    http://www.citadel.in.ua e-mail: 4111370@ukr.net
    https://www.ok.ru/viiivseukr – однокласники, https://vk.com/event89426146 – ВК
    Т/ф: 067 319-22-45; 050 527-80-33 (директор Центру “Цитадель” Лідія Іванівна Мельник);
    (044) 222-83-97 , 050 189-06-92; 097-556-00-76 (автор та режисер – постановник фестивалю Ольга Ростиславівна Успенська).

Напишіть відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*