Антикорупційний сервіс „Пульс” прийняв звернення від 84 жителів Кіровоградщини

З початку року на телефонну лінію сервісу ДФС України «Пульс» від платників податків та громадян Кіровоградської області надійшло 84 звернення.

Здебільшого звернення стосувались організації роботи територіальних органів ДФС  та проблем, які виникають при поданні звітності та реєстрації податкових накладних (67%). При цьому територіально найбільш активними були мешканці міст Кіровограда та Долинської – від них надійшло 52 відсотка усіх дзвінків.

На даний час майже 100% звернень опрацьовані, а про результати розгляду повідомлено заявникам, повідомляє прес-служба ГУ ДФС у Кіровоградській області.

„Громадяни отримують відповіді на поставлені питання протягом 1-3 днів, і лише в окремих випадках цей час продовжується до 15 днів. Всі звернення жителів нашої області розглянуті вчасно та в повному обсязі”, – зазначив перший заступник начальника обласного управління ДФС Олег Лічман.

„Пульс” – це інтерактивний сервіс ДФС, за допомогою якого приймаються дзвінки від платників податків та громадян з податкових і митних питань. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників органів ДФС, оперативно вирішити суперечливі питання, які відносяться до компетенції відомства, можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

Поширити:

Залишити коментар:

коментар