На кого скаржаться жителі Кіровоградщини?

Люблю писати про хороші, мотиваційні, цікаві історії. Пишу про людей, які хочуть і вміють робити важливі речі. Слідкую за оновленнями в сфері реформ і намагаюся писати про складне простими словами)
Контакт: Facebook Telegram

За пів року 249 жителів Кіровоградщини звернулись зі скаргами на не якісні товари та послуги.

Про це Першій електронній повідомили в Державній інспекції з питань захисту прав споживачів у Кіровоградській області.

Оскільки увесь цей час дії Держспоживінспекції були обмежені мораторієм, то працівники лише консультували кіровоградців та розповідали про можливості повернення коштів за не якісні товари.

Читайте також: “Рік без перевірок: Як жилось кіровоградським магазинам без Держспоживінспекції”

За пів року було зареєстрова 246 звернень громадян, 3 звернення громадян знаходяться на розгляді. Із загальної кількості розглянутих звернень у  28 -задоволено вимоги споживача, по 218 зверненням громадянам надані ґрунтовні роз’яснення вимог законодавства. Загалом за результатами розгляду звернень громадян споживачам повернуто коштів за неякісні товари або послуги на загальну суму 40,000 тис грн.

Побутова техніка та засоби зв’язку – 83,13% звернень

технікаНайбільше кіроворадці жаліються на якість непродовольчих товарів,  звернення стосуються побутової техніки та засобів зв’язку. Із початку року в Інспекцію надійшло 207 звернень громадян, що становить 83,13% від загальної кількості.

До прикладу, в наступних трьох ситаціях гроші повертались відповідно до вимог ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»:

  1. Звернення щодо налаштування придбаного смарт TV у ТОВ «Комфі-трейд». За результатами розгляду повернуто 14795 грн. ;
  2.  Звернення щодо неякісного планшету, придбаного у ТОВ «Сав-Дистрибьюшн». За результатами розгляду  повернута сума коштів 1200 грн. за неякісний планшет у зв’язку з істотним недоліком;
  3. Звернення щодо неякісних босоніжок, придбаних у ФОП Підковського,   м. Кіровоград. За результатами розгляду повернуто 1290 грн.  за неякісні босоніжки у зв’язку з істотним недоліком.

На не якісні продукти скаржаться майже 10% споживачів

ковбасаПротягом звітного періоду надходили звернення щодо незадовільної якості продуктів харчування та порушення правил торгівлі в мережах продовольчих магазинів. Загалом таких звернень надійшло 24, що складає 9,64 % від загальної кількості.

Наприклад, до Інспекції надійшло звернення жителя Кіровоградщини щодо реалізації неякісної ковбаси в магазині  «Черняхівські ковбаси». За результатами розгляду звернення споживачу повернено кошти у сумі 96 грн.

До речі, минулого року вже був подібний випадок у мережі цих магазинів.

Гарантія не гарнтує ремонт

ремонт телефонОкрім того, до Держспоживінспекції надійшли звернення громадян, які стосуються якості надання послуг, особливо щодо терміну здійснення гарантійного ремонту у сервісних центрах. До Інспекції звернулося 11 громадян з питань якості надання послуг, що становить  4,42% від загальної кількості звернень.

Наприклад, в Інспекцію  звернувся сподивач стосовно прострочення строку здійснення гарантійного ремонту неякісного ноутбука. За результатами розгляду звернення споживачу відповідно до ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів» повернуто кошти за кожен день прострочення строку гарантійного ремонту у сумі 360 грн. А за  не виконання строку здійснення гарантійного ремонту планшету, було задоволено скаргу в іншому зверненні.  За результатами розгляду звернення споживачу повернено кошти у сумі 2339 грн.

Працівниками ведеться реєстр продавців, які систематично порушують права споживачів. Найбільше звернень надходить щодо неякісних товарів, придбаних у ТОВ «Технополіс», ТОВ «Дієса»;  щодо неякісний продуктових товарів – на ТОВ «АТБ-Маркет», ТОВ «Копілка».

Куди звертатися, якщо права споживача порушили:

З метою надання споживачам роз’яснень, консультацій  щодо вимог законодавства про захист прав споживачів, в Інспекції постійно діє «Громадська приймальня», де за звітний період споживачам надано 175  консультацій та роз’яснень законодавства про захист прав споживачів.

Крім того, на сайті Держспоживінспекції у Кіровоградській області постійно розміщується інформація про діяльність інспекції, зміни у законодавстві, а також в режимі он-лайн надаються консультації і роз’яснення споживача.

Якщо вам відомі факти порушення справ споживача, звертайтесь за телефоном гарячої лінії інспекції: (0522) 22-26-53

Кіровоградська обласна Інспекція з питань захисту прав споживачів знаходиться за адресою:
м. Кіровоград, вул. Преображенська, 2 тел/факс (0522) 22-26-53

Поширити:

Залишити коментар:

коментар