Проблеми із розрахунками за тепло: до кого звертатись?

Люблю писати про хороші, мотиваційні, цікаві історії. Пишу про людей, які хочуть і вміють робити важливі речі. Слідкую за оновленнями в сфері реформ і намагаюся писати про складне простими словами)
Контакт: Facebook Telegram

ДП «Кіровоградтепло» звертає увагу кіровоградців на проблемні питання, пов’язані із розрахунками за послуги теплопостачання.

Якщо у Вас виникли питання, пов’язані із розрахунками за послуги теплопостачання, просимо звертатись до абонентного відділу підприємства , розташованого за адресою: вул. Кутузова 23/16 (2 поверх). Контактні телефони – 56-15-02, 56-15-19.

В абонентному відділі Ви можете отримати інформацію та роз’яснення з питань нарахувань за послуги теплопостачання, здійснити звірку розрахунків, обміняти абонентну книжку, укласти договори на надання послуг з теплопостачання та реструктуризації заборгованості, внести зміни до договорів у разі зміни власника тощо.

Фахівці абонентного відділу нададуть Вам роз’яснення щодо процедури оформлення та переліку документів, які Вам необхідно надати у кожному окремому випадку залежно від категорії споживачів, у тому числі пільгових.

Вирішити проблемні питання Ви можете також під час особистого прийому громадян керівництвом підприємства, запис здійснюється за телефоном : 56-11-81.

Звертаємо Вашу увагу, що у зв’язку із закінченням опалювального сезону 2014/2015 року на підприємстві встановлено 3 –денний робочий тиждень до початку опалювального сезону 2015/2016 року.

У міжопалювальному періоді підприємство працює за наступним графіком роботи :

  • Понеділок- середа з 8.00 до 17.00
  • Обідня перерва з 12.00 до 12.48
Поширити:

Залишити коментар:

коментар