Кіровоградці надають перевагу вітчизняним виробникам

Обсяг продажу товарів вітчизняного виробництва у торговій мережі становив 71,1% усіх реалізованих товарів.

Найбільшу частку серед продажу продовольчих товарів у торговій мережі займали вироби тютюнові, м’ясо копчене, солоне та ковбасні вироби, пиво, кондитерські вироби, м’ясо та птиця свіжі та заморожені, горілка та лікеро-горілчані вироби, напої безалкогольні, молоко та продукти молочні, серед непродовольчих товарів – бензин моторний, товари фармацевтичні, автомобілі та автотовари, дизельне пальне, газ стиснений та скраплений для автомобілів, матеріали будівельні та залізні вироби, побутові електротовари та освітлювальне приладдя, аудіо- та відеообладнання, включаючи телекомунікаційне устаткування, товари парфумерно-косметичні.

У 2014 році підприємствами області, що здійснювали роздрібну торгівлю та ресторанне господарство, реалізовано споживчих товарів на суму 7629 млн грн, що в порівнянних цінах на 2,5% менше ніж у попередньому році. Питома вага продажу продовольчих товарів у загальному обсязі роздрібного товарообороту області становила 43,8% (3338 млн грн), непродовольчих 56,2% (4291 млн грн).

Поширити:

Залишити коментар:

коментар