“Укрпошта” попереджає: дії “Дельта Банку” схожі на шахрайство

Журналістка
Світлана Листюк
Журналістка

УДППЗ “Укрпошта” здійснювало послугу з приймання платежів від населення на користь ПАТ “Дельта Банк” на підставі укладеного з ним договору. Одним із пунктів договору передбачалося, що оплату послуги з приймання платежів здійснюватиме не населення, а безпосередньо ПАТ “Дельта Банк”.Станом на 1 березня Дельта Банк не виконав своїх зобов’язань і не здійснив Укрпошті оплату послуг, відповідно до договору.

Не зважаючи на цей прикрий факт, УДППЗ “Укрпошта” сумлінно перерахувала банку всі без винятку кошти від фізичних осіб. А вже 2 березня 2015 року Національний Банк України визнав ПАТ “Дельта Банк” неплатоспроможним, а Фонд гарантування вкладів фізичних осіб призначив банку тимчасову адміністрацію.

На жаль і тимчасова адміністрація не виконала зобов’язання банку перед Укрпоштою, не сплатила борг і не авансувала виконання послуг у майбутньому. Виходячи з інтересів людей всі відділення Укрпошти впродовж березня 2015 року виконували свої зобов’язання у повній відповідності з укладеним договором і у повному обсязі перераховували ПАТ “Дельта Банк” електронний реєстр платежів фізичних осіб.

Але тимчасова адміністрація ПАТ “Дельта Банк” продемонструвала верх цинізму. Вона не тільки не здійснила оплату послуг УДППЗ “Укрпошта”, а навіть не виконала платіжні доручення та не зарахувала відповідні кошти населення на вказані рахунки.
Такі безвідповідальні дії тимчасової адміністрації ПАТ “Дельта Банк”, які дуже схожі на ознаки шахрайства чи службової халатності, не залишають вибору і змушують УДППЗ “Укопошта” розірвати будь – які договірні та партнерські стосунки з недобросовісним банком. 31 березня УДППЗ “Укрпошта” направила ПАТ “Дельта Банк” листа про розірвання Договору.

Звертаємо увагу усіх споживачів на те, що всі сплачені через УДППЗ “Укрпошта” кошти тимчасова адміністрація ПАТ “Дельта Банк” зобов’язана зарахувати фізичним особам як виконання їх зобов’язань перед банком. Натомість тимчасова адміністрація намагається дезінформувати населення через своїх працівників, створити негативне ставлення до Укрпошти та відволікти увагу платників від виконання банком своїх зобов’язань.

Запевняємо усіх клієнтів, які здійснювали платежі на рахунки ПАТ “Дельта Банк” через УДППЗ “Укрпошта” – ваші кошти не втрачені, а претензії, що висуваються до вас є неправомірними. УДППЗ “Укрпошта” має серйозний намір відстоювати власні і ваші інтереси у судовому порядку.

Поширити:

Залишити коментар:

коментар