Важливо

«Червона зірка»: криза кризою, а модернізація – за розкладом (ФОТО)

Сьогодні, 12 січня, на ПАТ «Червона Зірка» з робочим візитом завітав голова Кіровоградської ОДА Сергій Кузьменко. Павло Штутман, голова наглядової ради компанії «Гідросила ГРУП», провів очільника області виробничими цехами підприємства, а також розповів громадськості про будівництво нового сучасного ливарного заводу та про вже функціонуючу автоматичну лінію порошкового фарбування.

Не зважаючи на нестабільну економічну ситуацію та падіння промислового виробництва в Україні, «Червона зірка» не впадає у відчай, а навпаки – намагається оптимізувати виробництво, вкладаючи кошти у модернізацію заводу.

Так, у березні 2014 року була запущена друга автоматична лінія порошкового фарбування, яка обійшлася підприємству у 40 млн грн. Сучасна автоматична лінія порошкового фарбування не лише в рази покращить якість фарбування та подовжить експлуатаційний термін продукції, а й значно зекономить витрати виробництва на фарбу (автоматична лінія використовує вдвічі менше фарби, ніж звичайне фарбування техніки).

У квітні 2015 року керівництво ПАТ «Червона зірка» обіцяє запустити новий ливарний завод, на який уже витрачено 120 млн грн.

«За нашим планами 25 квітня цех має запрацювати. Затрати на дане  виробництво виправдані, адже воно значно підвищить якість лиття. На жаль, в Україні дуже мало виробників лиття, а що стосується якісного – то, сподіваюсь, «Червона зірка» буде виготовляти найкраще лиття в Україні», – зазначив Павло Штутман.

За словами Павла Леонідовича, на сьогоднішній день «Гідросила» користується литтям імпортного виробництва – Турції та Китаю. Після того як у Кіровограді з’явиться сучасний ливарний завод, ефективність роботи та якість продукції значно підвищиться, а з часом – будуть створені й додаткові робочі місця для кіровоградців.

На сьогоднішній день ПАТ «Червона зірка» не несе значних фінансових втрат, що зазвичай трапляється у часи кризи – у 2014 році промислове виробництво заводу виросло приблизно на 9%. Пов’язано це з тим, що 65% продукції «Червоної зірки» експортується за кордон. У тому числі, й до Росії.

Тетяна Колісник, Перша електронна газета

Поширити:

Залишити коментар:

коментар

Будьте першим, що прокоментував

Залишити коментар

Адреса вашої електронної пошти не буде опублікована.


*