Мешканці області поскаржились на податкову 172 рази

Журналістка
Світлана Листюк
Журналістка

До антикорупційного сервісу „Пульс” протягом січня – жовтня поточного року надійшло 172 дзвінка від жителів Кіровоградщини.

Про це Першій електронній повідомили в ГУ ДФС у Кіровоградській області.

Майже третина питань, порушених у зверненнях, стосувалась проблем, які виникають при подачі звітності та реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних. Щодо роботи органів ДФС у Кіровоградській області надійшло 46 запитів або 26,8%.

Платники податків звертаються на сервіс також з питань, що виникають при реєстрації платником єдиного податку та платником ПДВ – 10 звернень, стосовно здійснення контрольно-перевірочної роботи – 7 звернень, корупційних дій працівників органів фіскальної служби – 5 звернень, з інших питань – 4 звернення.

Всі звернення розглядаються своєчасно, протягом 3-х днів, а у випадках, якщо вирішення питання заявника суперечить чинному законодавству, надається обґрунтоване роз’яснення з посиланням на норми діючого законодавства.

Нагадаємо, що оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю та митного оформлення можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

Поширити:

Залишити коментар:

коментар