Ніколаєнко: Транспортна реформа в Кіровограді зазнала фіаско

Кількість скарг з приводу нововведень у кіровоградській міській транспортній мережі переконала голову ОДА в тому, що транспортна реформа зазнала повного провалу або перебуває на його грані.

Із запланованого транспортного покращення в обласному центрі, фактично, досягнули лише одного – ввели нову транспортну мережу. Про це на сьогоднішній апаратній нараді повідомив голова ОДА Андрій Ніколаєнко, повідомляє кореспондент Першої електронної.

«Усі розповідають, що не все так погано, але все – погано, якщо це хвилює таку кількість людей і створює таку кількість проблем, – сказав Андрій Ніколаєнко. – Треба або вміти визнавати свої помилки, або відразу не робити такі речі наполовину. Я пояснював свою позицію доволі відверто на зустрічі зі студентами, і я можу повторити. В цілому, те, що було в місті до впровадження транспортної реформи, ефективною транспортною системою назвати не можна. Я кажу це відповідально і готовий це довести. На ринку транспортних перевезень був повний бардак. Цивілізацією там і не пахло. Але те, що сьогодні відбувається, це – гарний приклад, як хорошу ідею поганими методами можна занапастити. Нагадую, головна мета реформи – щоб маршрути були логічними, не дублювалися; щоб транспортні засоби, які їздять по цих маршрутах, були безпечними, а, відповідно, великогабаритними, як це є в усій Європі, і щоб їздили вчасно, з інтервалом, який записаний в угодах. Місто мало це забезпечити й проконтролювати. Що маємо? Зроблено лише перший крок – ввели нову транспортну мережу. І все. Не додалося жодного великогабаритного автобуса, графіки руху не витримуються».

Відповідно, зазначив Андрій Ніколаєнко, керівництво міста і його транспортного відділу має або зізнатися у власній неспроможності й повернутися до того, що було , або терміново знайти вихід із ситуації. Він дав термін міському голові та своєму заступникові Олександру Чернявському до кінця тижня підготувати пропозиції з цього приводу.

Поширити:

Залишити коментар:

коментар