Важливо

У виборчому окрузі №99 лідерство захопив самовисуванець Максим Березкін

Світлана Листюк
Журналістка
Світлана Листюк
Журналістка

Останні соціологічні дослідження електоральних уподобань кіровоградців на фініші виборчих перегонів констатують високий ступінь невизначеності виборців. При цьому така ситуація спостерігається на всіх виборчих округах в Україні, відзначають спеціалісти.

За результатами соціологічного дослідження, проведеного на виборчому окрузі №99 ГО «Центр соціологічних досліджень «Лабораторія соціального виміру» в період з 6 по 12 жовтня зафіксовано досить високий результат – 25,3 % серед осіб, які ще не вирішили, кому віддадуть свій голос 26 жовтня.

Головна інтрига на окрузі спостерігається у двоборстві двох кандидатів – самовисуванця Максима Березкіна, який має наразі 22,5% підтримки кіровоградців, і кандидата Константина Яриніча, який набрав 16%. Решта кандидатів фінішують зі значним відставанням.

Таблиця результатів опитування має наступний вигляд:

«Якби вибори до Верховної Ради України відбулися найближчої неділі, за кого з кандидатів Ви б проголосували?»

1. Максим Березкін, самовисування – 22,5 %:

2. Костянтин Яриніч, блок Петра Порошенка – 16%;

3. Павло Топчій, ВО «Батьківщина» – 9%

4. Артем Стрижаков, самовисування – 7,5%;

5. Лариса Онул, самовисування – 6%

6. Сергій Михальонок, самовисування – 4%

7. Олена Шевченко, Народний Фронт – 3%

8. Тетяна Бородіна, Радикальна партія Ляшка – 2,5%

9. Василь Ращупко, самовисування – 2%

10. Олександр Петік, самовисування – 1%

11. Олександр Гавриленко, Блок лівих сил – 0,5%

12. Микола Гречуха, Сила людей – 0,5%

13. Андрій Табалов, самовисування – 0,1%

14. Віталій Тєльний, самовисування – 0,1%

15. Важко відповісти – 25,3%.

Вибіркова сукупність даного опитування складає 1000 респондентів віком від 18 років і старше, репрезентативна за основними соціально-демографічними ознаками по відношенню до населення цього округу. Стандартне відхилення при достовірних 95% не перевищує 2,74%. Метод отримання інформації: індивідуальне інтерв’ю («віч-на-віч») за місцем проживання респондента. Кількість респондентів на одному маршруті не перевищує 20 осіб.

Поширити:

Залишити коментар:

коментар

Будьте першим, що прокоментував

Залишити коментар

Адреса вашої електронної пошти не буде опублікована.


*