Гаряча лінія ОДА побила рекорди по кількості отриманих звернень і не вирішених питаннях

Журналістка
Світлана Листюк
Журналістка

Протягом липня на адресу контактного центру надійшло 1519 звернень, з яких лише 64 справи вирішено позитивно.

Про це під час апаратної наради в ОДА повідомив керівник апарату обласної державної адміністрації Василь Смаглюк, передає кореспондент Першої електронної.

За його словами, це рекордна кількість звернень і надзвичайно низький показник вирішень. 730 звернень громадян були направлені до райдержадміністрацій. 440 питань не вирішено, але перебувають на контролі влади.

З загальної кількості дзвінків на Гарячу лінію найбільше питань (202) стосувалися роботи житлово-комунальних господарств та тарифів на їхні послуги; 68 звернень – щодо транспорту і зв’язку, 27 дзвінків – від громадян з Криму та зони АТО, про факти корупції звернень не надходило взагалі.

Багато дзвінків було з Помічної: люди скаржаться на тарифи на водозапезпечення у розмірі 30 грн.

Поширити:

Залишити коментар:

коментар