Важливо

Група Креатив планує збудувати завод в Республіці Білорусь за 40 млн. дол. США (ФОТО)

Група Креатив підписала з керівництвом Гомельської області протокол про наміри реалізації інвестиційного проекту з будівництва заводу з переробки сої у місті Мозир (республіка Білорусь). Протокол був підписаний в рамках проведення ХІ Гомельського економічного форуму.

Про це кореспонденту Першої електронної повідомив директор з розвитку підприємства Групи Креатив Владислав Гусак.

За його словами, проект буде реалізовано протягом 2014-2015 років, сума інвестицій складе не менше 40 млн. дол. США, завод щодоби перероблятиме 1200 тонн сої і виробляти 800 тонн кормового соєвого шроту для потреб тваринництва та птахівництва Білорусі, на підприємстві буде створено 150 робочих місць.

Владислав Гусак зазначив, що завод буде збудовано відповідно до міжнародних норм на території вільної економічної зони «Гомель-Ратон». Вільна економічна зона передбачає ряд податкових пільг, зокрема підприємства звільняються від плати податку на прибуток, податку на додану вартість та мають інші пільги. Окрім того, у Білорусі більш дешевші енергоносії.

Довідка: Група Креатив входить у ТОП-3 українських переробників соняшнику, переробивши у 2013 році понад 1 млн. тонн насіння, є однією з провідних компаній із переробки сої з долею ринку близько 24% за встановленими потужностями, а також є одним із лідерів у виробництві жирів та маргаринів із долею ринку близько 30%.

Ключовим напрямом діяльності Групи Креатив залишається виробництво соняшникової олії і шроту, яке згенерувало 78% загальної виручки. Стабільний для Групи сегмент маргаринів та жирів забезпечив близько 12% виручки. А частка соєвого напряму зросла до 8%.

У 2013 році географія експорту Групи охопила понад 20 країн світу, а продажі соняшникової олії і шроту, продуктів переробки сої, жирів і маргаринів забезпечили 72% виручки. Загалом виручка Групи збільшилася на 55% – до 1,55 млрд. доларів США. Зміцнюючи експортні напрями, в минулому році Група відкрила власні представництва в Китаї та ОАЕ. Стратегічними для компанії напрямами збуту на зовнішніх ринках залишаються країни Близького Сходу, Китай та Індія як найбільший у світі споживач соняшникової олії.

Поширити:

Будьте першим, що прокоментував

Залишити коментар

Адреса вашої електронної пошти не буде опублікована.


*