Публічне обговорення транспортної реформи поки не дало результату (фото)

Перше публічне обговорення результатів впровадження транспортної реформи, яке відбулося вчора, 22 квітня, у Кіровоградській міській раді, поки не дало результату та конструктивних пропозиції щодо зміни і модернізації маршрутної мережі обласного центру.

Як повідомив кореспондент Першої електронної, дискусії, як такої не вийшло, бо дві соціальні категорії, найширше представлені у залі міської ради – водії маршруток і представники пільгових категорій населення міста цього дня бажали емоційно і бурхливо говорити про свої проблеми і не надто переймалися, щоб почути іншу сторону.

Одних не влаштовує географія маршрутів, графік роботи транспорту, особливо у вечірній час та, власне не надто поважне ставлення до них з боку водіїв.

Інші – голосно переконували, що якісно обслуговувати пасажирів їм не дозволяє інерційність влади у погодженні нового тарифу, який вже давно не покриває видатки на організацію перевезень, та повна відсутність компенсаційних механізмів відшкодування перевезень пільгових категорій.

Присутній на публічному обговоренні міський голова Олександр Саінсус все ж запевнив, що сьогодні перший етап консультацій з громадськістю і вони будуть проводитися постійно до того моменту, поки задоволеними не будуть і пасажири, і транспортники. Він запропонував розділити проблеми пасажирського транспорту на два аспекти: удосконалення транспортної мережі та взаємну ввічливість учасників поїздки у маршрутному таксі.

Щодо першого – міський голова порадив надавати пропозиції до спеціальної комісії і запевнив, що всі вони будуть уважно розглянуті. В ображених є шанс захистити свої права в іншій комісії – з розслідування скарг громадян.

Кіровоградці висловилися за заміну субвенцій підприємствам перевізникам, яка на їхню думку, невідомо як обраховується, призначається, розподіляється і використовується, на просту і зрозумілу адресну допомогу. Ймовірність такого розвитку подій підтвердив і народний депутат Андрій Табалов, якого не дуже лагідно зустріла громада. До речі, у Верховній Раді України зареєстрований відповідний законопроект.

Свою точку зору на причини не надто вдалого ефекту впровадження транспортної реформи у Кіровограді висловив Іван Марковський. На його думку, першопричиною всіх наших бід стали порушення в організації конкурсів, як наслідок на маршрутах міста не вистачає близько 100 одиниць транспортних засобів, а зменшення кількості перевізників з 15 до 4 насмерть вбило конкурентну складову привабливої сфери бізнесу.

Поширити:

Залишити коментар:

коментар