Важливо

Водій кропивницької маршрутки проігнорував військових

Учора, 17 жовтня, до редакції Першої електронної звернулася кропивничанка, яка стала свідком того, як водій маршрутки №15 не зупинився у визначеному місці, коли маршрутку намагалися зупинити троє військових.

“Вранці я їхала в маршрутці. На зупинці навпроти філармонії троє військових жестом руки намагалися зупинити маршрутку. Водій просто поїхав далі. Певно ж подумав, що в них посвідчення і вони будуть їхати безкоштовно. А те, що вони там життям ризикували за те, щоб він міг отак от їхати просто по місту, не цікавить? Варто зауважити, що маршрутка була напівпорожня. Я спитала водія, чому він не зупинився. У відповідь на що спочатку почула: “Не хочу”. Потім ще раз: “Бо я сказав, що не хочу”. Я втретє спитала, чого водій не зупинився у визначеному місці та ще й на прохання військових. А він мені: “Я поспішаю”, – розповідає Юлія Фоменко і додає, – Поспішає? Чомусь він не поспішав, коли зупинявся через кожних три кроки. Я б ще зрозуміла, якби маршрутка була переповнена (як це було по вул. Миколи Левитського (Колгоспній), коли ми їхали). Але багато пасажирів із дітками вийшли на зупинці навпроти амбулаторію. Ще частина – по вул. Київській. І салон став напівпорожнім. А водій не зупинився. Мене обурила така ситуація”.

Не отримавши відповіді на те, чому ж водій все-таки не зупинився, жінка записала номерні знаки маршрутки і звернулася до редакції, аби про цю ситуацію дізналось якомога більше людей.

Перша електронна запитала у ПП “Олікс”, якому належить маршрутка, чому так могло статися. Заступник директора Павло Діхтяренко швидко зреагував на повідомлення і прокоментував результати роботи:

“Водій не заперечує, що така ситуація була. Каже, що запізнювався по графіку. Це не перше подібне зауваження до цього водія. Але на сьогодні ми його звільнити не можемо. Будемо шукати людину, аби замінити його на цій посаді. А поки що будемо з ним проводити бесіду і з’ясовувати, чому він не зупинився, чому не встигав за графіком”, – повідомив Павло Діхтяренко.

Заступник директора ПП “Олікс” приніс вибачення від імені перевізника за поведінку водія маршрутки №15. Розмовою Юлія залишилися задоволена:

“Дуже коректно та професійно відбувся діалог. Вибачення прозвучало. На жаль, це не переді мною вибачатися треба. Але ж вцілому добре, що зреагували на ситуацію. Сподіваюсь, що ця ситуація допоможе нам виховувати в собі небайдужість. Мінятися ніколи не пізно”, – зауважива Юлія.


Comments:

Напишіть відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*