Важливо

Потреби повертати маршрутки №1 і 9 немає?

Чи варто чекати на повернення маршрутів №9 і №1 і появи №7?

Рішення, яке в рамках реформування транспортної мережі міста викликало чи не найбільше обурення серед кіровоградських містян, – скасування маршрутів №1 та №9. Згодом на сесії був прийнятий до уваги депутатський запит про відновлення вказаних маршрутів. З того часу минув майже місяць. А отже, із запитанням, винесеним у підзаголовок, кореспондент Першої електронної звернувся до начальника управління розвитку транспорту та зв’язку Кіровоградської міської ради Віктора Зубченка.

— Дійсно, у нас на розгляді є депутатський запит, який ми відпрацьовуємо. Що означає відпрацьовуємо? Ми майже щоденно моніторимо ситуацію, перевіряємо так звану пасажироутворюючу зупинку і завантаженість транспорту. При цьому враховуємо, наскільки швидко змінюються пасажири на зупинці, щоб пересвідчитися, як швидко всі, хто чекав, змогли поїхати. Результати такого моніторингу засвідчують, що необхідності у поверненні маршрутів №1 та №9 немає. Люди нерідко нарікають на те, що у години-пік за цими напрямками транспорт перенавантажений. Але ж на те вони й години-пік. Подивіться в інших містах, чи там транспорт курсує порожнім у такі години. У нас людина чекає близько 10 хвилин, щоб дочекатися потрібного транспорту. Це абсолютно нормальний показник.

Крім того, в управлінні транспорту звертають увагу містян на те, що їх через оголошення на офіційному сайті Кіровоградської міської ради запросили брати участь у моніторингу транспортної ситуації. З’ясувати разом, чи потрібні маршрути №9 та №1 закликають всіх охочих жителів міста, депутатів, ЗМІ. Втім, і цей захід спрацював не на користь маршрутів.

— Хто хоче виїхати з нами й перевірити ситуацію на зупинках, будь-ласка. Та охочих взяти участь у рейді виявилося набагато менше ніж тих, хто критикує реформу. Один-два чоловіки.

Днями буде оголошено про початок третього етапу транспортної реформи. Порівняно з другим цей – просто косметичний. На транспортній мапі з’являться декілька маршрутів, яких раніше у місті не було. Так, зокрема, передбачалося, що на цьому етапі містом почне курсувати маршрут №7, який сполучав би Кущівку-Катранівку з Новмиколаївкою. Існує щонайменше два аргументи, чому містянам конче потрібне цей маршрут. По-перше, ці два великі мікрорайони не пов’язані між собою жодним видом громадського транспорту. А отже мешканці Катранівки й Кущівки не можуть нічим дістатися до автовокзалу й дитячої поліклініки. Інший аргумент, більше схожий на транспортний абсурд, – відсутність зв’язку між поліклінікою № 3 та мешканцями мікрорайону, які за нею закріплені.

— Дійсно, третій етап реформи передбачав появу нового маршруту №7 (Салганні Піски- Кущівка – Кропивницького – Шевченка – Полтавська – Короленка – Лісопаркова). Але цей маршрут поки що не може пройти процедуру погодження в ДАІ. На кущівському відрізку маршруту є ділянка, яка не відповідає вимогам до безпечного руху громадського транспорту, зокрема йдеться про район вулиць Чернишевського й Алтайська. Тут ніколи не було автобусного руху, немає зупинок, на дорогах ямковість, вулиці не освітлені… Тому зараз відшукуємо можливості й кошти на облаштування вказаних вулиць.

Ірина Нетреба, Перша електронна газета

Фото – “Гречка”

Поширити:

Залишити коментар:

коментар

Будьте першим, що прокоментував

Залишити коментар

Адреса вашої електронної пошти не буде опублікована.


*